tirsdag den 10. april 2012

Laurids Lønborg!

Jeg er lidt hemmeligt forelsket i Laurids Lønborg :-) Derfor er jeg også rigtig glad for disse 5 små æggevarmere, som vi har i vores svenske hus, og som blev flittigt brugt her i påsken, hvor der jo selvfølgelig var æg på bordet hver morgen :-) Jeg synes udtrykket er fantastisk, og endnu bedre er det, at jeg hos Britta har fået fingre i et skønt termometer også designet af Laurids Lønborg, som nu skal hænge i det svenske også. Det er jo perfekt til vores blå hus?

De trænger vist snart til en vask, for ud over at varme æg på morgenbordet, er de også et yndet legeredskab for Karen, der går og stikker sine små hænder ind i dem, og bruger dem som små dukker :-)

På de sidste billede kan I se, at der findes 6 forskellige med dyr - så hvis du ligger inde med nogen af dem, så er jeg altid den glade aftager! Ligeledes grillhandsken som også findes i forskellige varianter - den er jeg også på udkig efter :-)





10 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fint! Dejligt udtryk.

    SvarSlet
  2. øv ja en skam at du ikke havde luftet din hemmelige forelskelse før - for så havde jeg da solgt dem til dig :-)

    SvarSlet
  3. wauw.... er så vild med det termometer... sådan et røg da lige på min ønskeseddel...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  4. De var virkelig flotte! Jeg må si at de lager mye fint de der svenskerne :)

    SvarSlet
  5. OOOps, det var visst laget i Danmark. Ja, dere har mange flinke folk over dammen :)

    SvarSlet
  6. Kan godt forstå du gerne vil samle flere - de er rigtig fine og termometret passer så godt ind :)

    SvarSlet
  7. Nej hvor er de søde de æggevarmere og termometret er da FANTASTISK..! Det gad jeg godt lige have hængende i mit køkken eller på terassen :)

    SvarSlet
  8. der er osse 6 forskellige blomster ;-)
    - og blomsterne findes som pap'coasters'!
    valmuen findes som dækkeserviet i to varianter - oversiden hhv. undersiden af blomsten :-)))
    jeg har termometeret i mine ynglingsfarver: gul og orange :-P
    dyrene kendte jeg ikke, men selvfølgelig er de her på dyrlægebloggen :-D

    SvarSlet
  9. jeg har (udover de 6 æggevarmere på billedet som desværre er solgt) også et termometer i gul til salg og platik coastere - alle 6 blomster.

    SvarSlet
  10. Hej, hvis du engang skal sælge dine lønborg dyr så er jeg glad køber :)

    winnie@algrens.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...