tirsdag den 17. april 2012

Flere lækkerier....

Der er kommet endnu flere stoffer til matriklen! Blandt andet det skønne stof med Bambi, et smukt blomstret stykke i blå, lilla og grønne farver og endelig et helt sæt sengetøj i en smuk lyserød, lilla og orange kombination.

Bambi koster 85 kr. for et stykke på ca. 60 x 80 cm., og sengesættet koster 300 kr. Der er stort tysk pudebetræk med. Det blomstrede skal jeg lige kigge lidt på - måske det skal indgå i nogle stofpakker?





Hvis du ikke har deltaget i min nye Give Away med lækkerier fra Holmegård og Rosendahl, kan du tilmelde dig her.

7 kommentarer:

  1. Vupti, så blev fru Fausing da lige forelsket! Hvor er det blomstrede bare smukt!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er flot ikke? Det er et læmpe stykke på 2,40 x 3 m., så hvis du er meget forelsket, så skriv endelig en mil. Meget af det skal helt sikkert sælges :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. Jeg er så også ret så vild med det blomstrede... Tror det ville egne sig glimrende som aftageligt betræk (foret selvfølgelig) til min 2-personers puf i stuen...

    Hmm...

    Måske jeg lige skulle maile dig for at forhøre mig om noget pris... kan jo godt lige nå at få det med i min ordre jo ;0)

    SvarSlet
  3. jeg er vild med sengetøjet ... går lige i tænke box om jeg har penge i denne måned :)

    SvarSlet
  4. Helt tosset med det første blomstrede stof.. Kunne lige se en pude i dette stof med et stykke af bambi på.. Ville klæ Celinas værelse..
    Kh Camilla
    Så er der snart krea træf

    SvarSlet
  5. jeg er helt vild med bambi. Mon du kan lokkes til at bytte et stykke, eller sælger du kun?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...