fredag den 6. april 2012

3,4 meter lækkeri!

Det ender det i hvert fald med at blive. Jeg er nu færdig med forsiden efter at have regnet og regnet den ud :-) Det skal ende med at blive en fantastisk sengerand til en tremmeseng (en enkelt regnede den ud, da jeg viste stofferne frem), og motivet er det højt skattede med børnene på biltur. Det skulle gerne passe, så motiverne er centrerede på både kort- og langsider, og i hjørnerne vil der så være et stykke med rødt. Bagsiden bliver rød med hvide prikker og imellem kommer to lag pladevat og så 10-15 meter rødt kantebånd til at slutte det hele af med :-) Kan det blive andet end godt?

Jeg håber på tørvejr imorgen, så jeg kan få det hele samlet ude på terrassen, hvor der er god plads. Den fylder alligevel en del i sin fulde længde :-)

Og imorgen ankommer familien også - min mor og min søster med hele hendes familie. Så er der dømt påskehygge og god mad - og måske en enkelt snaps eller to!



11 kommentarer:

  1. Den bliver da intet mindre en fantastisk! ;)

    Rigtig god påske...

    Forårshilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  2. Øv! Gættede forkert :)
    Den bliver super flot, glæder mig til at se resultatet!

    SvarSlet
  3. Det bliver en super fin sengerand. ;o)

    Hvilken seng er det til, for de fleste tremmesenge er da 120 *60 cm. dvs en sengerand på 3,60. Er det en trykfejl eller er det en anden slags seng?

    :o) Linda
    god påske

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og sengen er 55 x 115 - tror det er den lille fra IKEA :-)

      Kh. Mette

      Slet
  4. Uha - det var godt nok et stort format, men fantastisk udtryk!

    SvarSlet
  5. Ej, hvor fedt. Jeg har selv syet Lilys før jeg blev rigtig syvant, men den er okay ;)

    SvarSlet
  6. Spændende projekt. Glæder mig til at se det færdige resultat!

    SvarSlet
  7. Tusind tak alle sammen - jeg glæder mig også selv til at få den færdig og vise jer det endelige resultat :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...