mandag den 8. april 2013

Vil du shoppe Norlie til 20%?

Jeg har tidligere annonceret Norlie Home Shopping, men det blev aflyst på grund af sygdom :-( Men nu viser det sig at være held i uheld, for når vi holder det på næste torsdag den 18. april kl. 20 i stedet for, ja, så er der simpelthen 20 % på alle køb! Det er da virkelig herligt!

Hvis du bor i nærheden af Brønshøj og har lyst til at komme med, så er du meget velkommen! Der vil også være mulighed for at se alle vores nye sko fra Livie & Luca. Så hvis du har lyst sender du bare en mail til mettekirkeskovjensen@gmail.com. Min søster og jeg sørger for noget kaffe, the og kage :-) Vi skulle jo nødig gå sukkerkolde, vel?

Du kan se Norlies fine kollektion lige her.


6 kommentarer:

  1. Øv øv øv jeg ikke bor tættere på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja øv Louise - det kunne have været hyggeligt! Sig til hvis du skal have noget.

      Kh. Mette

      Slet
  2. Øv øv man bor i den anden ende af landet.... Tager du imod ordrer?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla

      Ja det kan vi sagtens finde ud af?

      Kh. Mette

      Slet
  3. For Søren det kunne ha' været hyggeligt. Jeg bor bare aaaalt for langt fra dig.
    Håber I får en hyggelig aften :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette

      Ja du er lidt langt væk :-( Jeg håber også, at det bliver hyggeligt :-)

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...