fredag den 12. april 2013

Er det weekend?

Det spurgte min lille trold mig om, da hun vågnede i morges :-) Jeg sagde, at det var det ikke helt endnu, men at det var fredag, så når vi kom hjem fra arbejde og børnehave, SÅ var det weekend! Må vi så få fredagsslik mor? JA! Det må vi, svarede jeg. Så nu glæder vi os alle sammen til weekend - og fredagsslik.

I får lige et par billeder af trolden, som i går aftes var i sit es. Hun har fået nyt tøj fra Okker-Gokker, og selvfølgelig skulle det på med det samme. Solhatten var sjov at lege med, så den skulle far da også lige prøve. Og det lækre tøj kommer I til at høre meget mere om senere - og en af jer bliver måske endda den heldige ejer af et lækkert sæt også :-)




5 kommentarer:

  1. Hvor skønt med nyt tøj fra Okker-Gokker, min "gamle" arbejdsplads da jeg boede i København! Pelle er selv vokset op i tøj derfra, mange gode minder ;-) Her har vi også netop fået tøj hjem fra Okker-Gokker, som jeg vil vise frem på min blog en af dagerne : )

    Ønsker dig og dine en rigtig god weekend!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  2. Gode billeder af Guldklumpen og sikke noget lækkert tøj. Min dreng havde også en del fra Okker Gokker da vi boede i Århus, det er utrolig behageligt, smart og super lækker kvalitet!

    Go fredag til jer..... her er der også nogle som glæder sig til fredags slik:0)

    http://kaerholmkrea.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Åh, elsker mælkedrengestriber :) Fine på Karen og vil være fine på Lucas :)

    Knus til jer,
    Eva

    SvarSlet
  4. Lækkert tøj. Og mht til fredags-rutinerne, så kunne jeg høre i børnehaven idag, at alle børnene havde været ved at snakke om fredags-slik og disney sjov- de GLÆDEDE sig allesammen. Synes det er så dejligt at børnene kender rutinerne med slikket, for så kan man sige alle de andre dage, at det ikke er fredag endnu, og det accepterer min datter. Haåber i har haft en dejlig freda med slik og det hele. Knus Heidi

    SvarSlet
  5. He he, de bukser er også blevet en del af min drengs garderobe... Har købt dem lidt store og prøver dem ugentligt på ham og håber på at han snart vokser ind i dem :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...