onsdag den 24. april 2013

Tak min skat!

Min mand rejser jo en del. Og denne uge var det mandag og tirsdag i Mumitroldenes land. Som I har set, har vi nu så mange Mumi-kopper, at der ikke kan være flere i skabet, fordi jeg synes, det var en passende, at han havde sådan et med hjem, hver gang han var afsted :-)

I går aftes, da han kom hjem, så han så hemmelighedsfuld ud. Og op af kufferten frembringer han en gave. En blød pakke! Hmmmm - spændende...!

I pakken lå ikke bare én - men TO - virkelig smukke kjoler. Og de passede, og jeg knuselsker dem allerede :-) Nu er gardaroben sikret til de hele FEM 40'års fødselsdag, vi indtil videre er blevet inviteret til i år. Og et enkelt bryllup er der også i kalenderen.

Begge kjoler har lidt vintage-feel, ikke? Og så er farven bare skøn. Kan man andet end holde af mint?

Tusind tak min skat :-) Dig har jeg vist været ret heldig med :-)




17 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de bare smukke! Hold op, en mand med god smag:) Det ville desværre aldrig ha' lykkes hjemme ved os.

    SvarSlet
  2. Hvor er du bare heldig, og hvor er de bare flotte, jeg elsker osgå den mint grønne farve...
    Mange hilsner fra Heidi
    www.ehv16.dk - kig gerne forbi

    SvarSlet
  3. Hvor herligt! og du har helt sikkert været heldig med din mand ;-) Super flot kjole....du har ret, den er da i vintage stil! Herligt med sådanne overraskelser :-)

    SvarSlet
  4. Jeg synes det er virkelig godt gået af din mand. Tillykke med ham.

    SvarSlet
  5. Min man d er også god til gaver. Men tøj det holder han sig altså fra. Og det er nok også en god ide :)

    Skønne kjoler du har fået!

    SvarSlet
  6. Wauw altså Mette, hvor er de bare flotte! Thumbs up til Hr. Kirkesjov for god smag :)
    Den var heller ikke gået hjemme hos os, jeg plejer at få et par udenlandske magasiner på en god dag... ;)

    SvarSlet
  7. Wauw. Det ville min kæreste sgu aldrig kunne præstere! De er godt nok flotte

    SvarSlet
  8. meget smukke kjoler og dejligt med en mand der tænker på sin kone :)

    SvarSlet
  9. Ih hvor er de skønne begge to. Godt gået at købe dem med hjem på øjemål - og så passer de. Det tror ikke en gang jeg ville turde til mig selv uden at prøve dem først :-)

    SvarSlet
  10. Hvor er de flotte !! Får vi dem også at se på ?

    SvarSlet
  11. Hvordan har du trænet din mand? De er da begge helt fantastiske og velvalgte :-)

    SvarSlet
  12. Hvor køber man sådan en mand henne... ?? ;0) Lucky you, og overnice kjoler... :0)

    SvarSlet
  13. Du har helt sikkert en mand med god smag af kjoler- heldige dig ;-)

    SvarSlet
  14. Ej hvor er de bare smukke. Og så min absolute ynglingsfarve. Tillykke med både kjoler og manden ;)
    Sidst min mand skulle købe en gave til mig fik jeg en haveslange og et skraldespandsstativ... Men jo jo det var da en grøn haveslange så lidt hen ad min ynglingsfarve havde han da ramt ;)
    Kh
    Maria

    SvarSlet
  15. Er hel vild med den første kjole, gid det var min, skal nemlig også til bryllup, hvor den ville være perfekt..:)

    SvarSlet
  16. Hvor er de smukke, du bliver ballets dronning :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...