fredag den 19. april 2013

Insta-Love!

Jeg er forelsket! Helt og aldeles forelsket i Instagram :-) Det er et fedt medie, som jeg i løbet af meget kort tid er kommet til at holde af. Jeg har været der i knap tre måneder, og jeg er overvældet over, at næsten 700 mennersker allerede følger mig og min hverdag. Det er helt fantastisk :-)

Find mig som @kirkesjov, hvis du også vil følge med derovre :-)

Og ellers vil jeg ønske jer alle sammen en rigtig god weekend! Vores weekend bliver en weekend på tur, så der bliver weekendstille her på bloggen :-)

7 kommentarer:

  1. Instagram er fedt, bruger det også rigtig meget og nyder at følge med i alle hverdags øjeblikkene rundt omkring.
    /Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rikke

      Ja, det er simpelthen så hyggeligt :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. Hei Kirkesjov!
    Har du melamin tallerkner på lager der ik li ligger i webshoppen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne

      Jeg har lige nu kun dem i webshoppen, men de er bestilt og skulle komme hjem indenfor den næste måned. Skriv en mail, hvis du vil reservere nogle bestemte - mettekirkeskovjensen@gmail.com

      Kh. Mette

      Slet
  3. Så hyggeligt at du er kommet med :)

    SvarSlet
  4. Rigtig hyggeligt du endelig kom på:)

    SvarSlet
  5. Jeg har lige våget mig til at starte også......er spændt på det. Så jeg hopper lige ind og finder dig :-)
    Dejlig weekend og tak for kigget :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...