mandag den 15. april 2013

Københavnerskab - nu med hylder!

Det er 6 måneder siden, at vi flyttede ind i vores hus. Og dermed er det også 6 måneder siden, at hylderne til vores Københavnerskab ved en STOR fejl røg i containeren sammen med alt byggeaffaldet :-(

Det opdagede jeg først, da jeg havde brugt en hel weekend og en masse aftener på at skrabe gammel maling af, slibe og male 5 gange med højglans hvid - og så blev jeg lidt demotiveret! Skabet kom dog op, og det har hængt i vores spiseafdelingen længe - men uden hylder.

I weekenden fik jeg endelig malet de 4 nye hylder, og i går aftes kunne de endelig komme i, og skabet kunne fyldes op med lækkerier. Jeg har gået og indrettet det en million gange i mine tanker, men nu er det virkelighed. Og her kan I se, hvordan det ser ud lige nu :-)

Hvis det en dag skal være helt perfekt, så skal vi finde en med en fræser, så der kan blive fræset riller i hyldernes sider, så de dermed kan sættes rigtigt i, som det var tiltænkt. Lige nu hviler de bare oven på hyldeknægtene.

Men er det ikke bare blevet hyggeligt?

Og måske den opmærksomme kan få øje på noget nyt og lækkert? Hvis ja, så glæd jer til en ny fantastisk Give Away i aften :-)






12 kommentarer:

  1. Uha, det lyder spændende, Mette.
    Flot, flot skab - OG indhold.
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  2. Det er rigtig rigtig smukt. En udstilling af god smag og øje for detaljerne :-) Tillykke med det.
    Kh. Kate

    SvarSlet
  3. Skønt skab :-)

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare godt ud! :-)

    SvarSlet
  5. Det ser hamrende godt ud.... Thumps up for tålmodigheden:-) gid jeg besad lidt af det:-) :-)

    SvarSlet
  6. Hejsa Mette
    De der lotus skåle, hvor har du købt dem?? Vil så gerne eje dem, men kan ikke finde en forhandler i vandkants Danmark, og heller ikke engang i en netshop??
    Kunne jeg være så heldig at du forhandler dem? :-)
    Ellers kunne det jo være det var en lækker keramik skål der var i farvandet som en give-away? :-)
    KH Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Trine

      Ja, vi sælger dem i designKartellet - og sender gerne :-) Men du er på helt rette spor mht. Give Away :-)

      Kh. Mette

      Slet
    2. Jeg prøver lykken, tænker der må være held ved at det er min fødselsdag!
      Og ellers er de jo på ønskesedlen, men er bange for at chancerne for at jeg får dem, når nu de ikke man købes hos "Imerco", så får jeg dem ikke! :-)
      Men, men ellers får du en mail, når jeg lige finder lidt "luft" i SU'en! :-)
      VH Trine

      Slet
  7. Rigtig flot! Og lækkert indhold

    SvarSlet
  8. Rigtig fedt skab! Og hvor drønærgerligt med hylderne. Ej jeg ville også have ærget mig. Men flot er det blevet. :)

    SvarSlet
  9. Åhh ville også pynte i mit køkken.
    Tak for en inspirerende blog.

    😄Anette
    anettesachmannhansen@gmail.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...