lørdag den 13. april 2013

Vi arbejder.....

.... så her er lidt stille :-) Vi har nemlig endnu en weekend uden planer, så der er sat ind på at få lavet lidt i huset. Det er primært Karens værelse, der står for skud, hvor intet har været hængt op eller tænkt særlig meget over endnu.

I får et sneak peak på mit første forsøg nogensinde med at male på en væg (som ikke bare er hvid maling) - og jeg er virkelig godt tilfreds.Fantastisk effekt med meget små midler :-) I får meget mere om det imorgen - for nu blot et sneak peak......

Inspirationen er hentet fra Ina, som har en rigtig inspirerende Instagram profil under navnet @vintageinmyheart.

8 kommentarer:

  1. Ser virkelig fint ud! Elsker at du ikke har overøst hendes værelse med prinsessen og pink ! Glæder mig til at se resten :)

    SvarSlet
  2. Det ser super ud! Rigtig god arbejdsfornøjelse - det der er tilbage af weekenden. Glæder mig til at se resultatet.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  3. Det er du sluppet ualmidelig godt fra. Skøn idé :)

    SvarSlet
  4. Supersødt.... Og jeg mindes med stor glæde bøgerne på nederste række... Dem havde jeg selv som barn, først i 70érne... :0)

    SvarSlet
  5. Hvor er det en sød ide med skyerne bag hylden, så det ser ud til at de er af et stykke. Er spændt på at se resten af værelset. Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...