tirsdag den 30. april 2013

Endelig tallerkener på lager igen :-)

Så er der en god stak af de fantastiske melamintallerkener designet af Ingela Arrhenius på vej igen. Der har været udsolgt af mange styles længe, men nu er de her altså endelig igen :-) Den eneste vi ikke har kunne få er uglen, så den lader vente på sig et par måneder endnu. Vi må til lære, at vi rent faktsik sælger en del, og derfor skal begynde at købe større partier hjem :-) Vi prøver - men vi er jo stadig nybegyndere....

Så hermed også en serviceopdatering vedr. de meget populære babushkadukker i shoppen. De er så småt ved at være udsolgt igen, og næste levering kan desværre først skaffes om et par måneder. Så har du planer om sådan nogle til dig selv eller en gave - ja, så skal du nok ikke vente alt for længe.

Og så vil jeg bare minde jer om, at der jo nu er fri fragt på alle forsendelser til Danmark :-)




4 kommentarer:

  1. De er altså bare skønne. Hvis man da bare kunne få motiverne på badges eller puder :)
    Eller selvfølgelig overbevise kæresten om at det er meget normalt at have den slags tallerkener, selv om man er ung og ingen børn har i vente foreløbig :p

    SvarSlet
  2. Jeg skal til og bestille, men kan det passe jeg ikke kan vælge uglen :-( ?
    Den er nemlig til mor ;-)

    SvarSlet
  3. Flot :-) jeg ku bare læse det du skriver ;-)

    SvarSlet
  4. Yay. Jeg har venet længe på at i fik nye hjem. Suser ind og hapser et par stykker med det samme...det kan man jo gøre med god samvittighed, når der er gratis fragt ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...