torsdag den 4. april 2013

Lækkert lagersalg!

Det er faktisk længe siden jeg har været på lagersalg? Da jeg var på barsel dyrkede jeg det ret meget, men i dag var det lige rundt om hjørnet fra mit arbejde, så jeg smuttede en tur forbi Anne Blacks lagersalg på Vesterbrogade 14 i Købehavn.

Og hold da op en masse skønne sager! Jeg havde fået bud med fra Tamra og fra Mia, så her er de lækkerier jeg fik med til os. Der er for 1300 kr. - så det er da gode penge sparet? :-)

Er vild med hendes øreringe, så dem kom der også nogle stykker med af - 5 par for 400 kr. Jeg mener normalprisen er 275 kr.  Og grebene kostede 40 kr. pr. stk. - eller 5 for 160 kr.

Der er også åbent i morgen fra 12-18, hvis nogen bliver fristet :-)

10 kommentarer:

  1. Ejjj, bare man boede i KBH. Super super fine ting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtig lækre sager!

      Kh. Mette

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke nogle lækre sager du kom hjem med :) Tak for tippet, håber jeg kan nå at kigge forbi...

      Slet
    2. Fik du mon kigget forbi? :-)

      Kh. Mette

      Slet
  3. Ihhh sikke lækre sager, øv at KBH er så langt væk...! Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise

      Åh ja - sådan havde jeg det med Hay's lagersalg :-)

      Kh. Mette

      Slet
  4. Lækker fangst, jeg er også ret vild med øreringene, men jeg når ikke forbi denne gang

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Astrid

      Hyggeligt med en kaffe i dag :-) Og ja de øreringe er jeg tosset med :-)

      Kh. Mette

      Slet
  5. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...