onsdag den 3. april 2013

Karma mellem manden og jeg!

Jeg har slæbt (endnu) en ting med hjem. Endnu en ting, som min loppefaster og hendes navnesøster har fundet til mig. Endnu en ting hvor jeg måske tænkte, at mandens reaktion ville være alt andet end begejstret.

Og det er ikke lige sådan en ting, jeg liiige kunne snige ind og håbe, at han ikke opdagede. Det er nemlig et bord. Et skønt lille teak bord med en lille hylde under.

Men hvad sker der? Da jeg kommer ind i stuen med bordet under armen, udbryder min mand højt og helt glad: "Aij skat - fedt! Du har fundet det perfekte møbel til anlægget!". Jeg ligner nok lidt et spørgsmålstegn - men ja - det er da det, jeg har - altså fundet det perfekte møbel til anlægget!

Og sådan endte historien om det seneste loppefund med at blive en total win win situation! Vi er begge mega glade for det lilla bord :-)

Og jeg lever stadig med de stooooore højtalere - jeg ser dem ikke længere....


 

22 kommentarer:

  1. Super fint bord. Passer jo perfekt.
    Kender godt det med de store grimme højtalere. Manden min har nogle store sorte nogle - og der er blevet diskuteret mere en en gang om de skulle blive stående. Og...... de står der stadig.!
    Men man må jo lære at leve med det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man må lære at leve med det :-) Men elsker jo musikken, der kommer ud af dem - så det er jo et dilemma :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. Hehee der hadde du flaks! Disse mennene er ikke alltid like begeistret nei... Fin dag til deg !

    SvarSlet
  3. Fedt lille bord... Teak er skønt... Og hvor ser arrangementet godt ud.. :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Heidi - Og ja - det var på milimeteren!

      Kh. Mette

      Slet
  4. Det passer jo perfekt ind... det nye retro-stereo-rack ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis Merete. Henrik er helt oppe og køre over teak/sølv kombien :-)

      Kh. Mette

      Slet
  5. Sikke et fund =)
    Mon ikke store højtalere er ligesom at bo tæt på stationen. Efter lidt tid hører man ikke længere togene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror det er prcis sådan!

      Og ja - lækkert bord :-)

      Kh. Mette

      Slet
  6. Det er for cool - og passer da helt perfekt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karen Elisabeth - og ja - som sagt på millimeteren!

      Kh. Mette

      Slet
  7. Smiler, sød lille historie.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja mona - det gik op i en højere enhed :-)

      Kh. Mette

      Slet
  8. Ha ha, de store højtaler, var noget af det første jeg fik ud, da vi flyttede sammen. Hvergang vi er hos svigermor, som blev den nye ejer af dem, smiler jeg og er så glad for jeg vandt den kamp! For de var VIRKELIG store.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina

      Jeg har fået dem ud tre gange - men hver gang er de blevet erstattet af nogle større?

      Kh. Mette

      Slet
  9. Fedt- og ja, teak er skønt! <3

    SvarSlet
  10. Vældig fint lille bord, og hvor er det skønt, når man kan blive enige om, at det da lige er det, man har stået og manglet ;-)
    /tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina

      Ja det var altså helt fantastisk :-)

      Kh. Mette

      Slet
  11. Hej Mette.

    Du har fingrene skruet rigtigt på, jeg kan lide din teknik og kreativitet. Jeg kunne godt tænke mig at sende dig nogle billeder til Brønshøj, som jeg VED at du vil falde ned af stolen over. Henrik træder jo rundt ind i de voksnes rækker på en søndag om nogle uger. Så hvis jeg kan skrive til din gmail adresse og få din postadresse, så sender jeg jer en USB drive med flere hundrede billeder på.

    Peter fra Downunder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Peter

      Tak for din kommentar. Du hører fra Henrik :-)

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...