mandag den 22. april 2013

På besøg hos Mette-Sofie!

Som I ved, har weekenden været med fuld fart på. Min mor fylder 65, og vi har holdt en dejlig fødselsdagsweekend med god mad, brunch og masser af gæster. Meeeen der var også tid til lidt loppejagt, og da jeg nu var sydover, så havde jeg lavet en aftale med MetteSofie om at komme forbi og se hendes butik. Og kommer I på de kanter, så MÅ I altså kigge forbi hende - det er simpelthen den fineste lille butik, jeg nogensinde har set. Så lækkert sat op og fyldt til randen med lutter fantastiske sager. Mit retrohjerte bankede hurtigt!

Jeg var også heldig at støde på Laura og lille søde Berta, så det var en rigtig hyggelig udflugt - og selvfølgelig fik jeg også lidt med hjem :-) Det skal jeg nok vise frem senere, men for nu lidt snapshots fra MetteSofies skønne butik.

MetteSofie er også at finde på nettet - så fortvivl ikke, hvis du ikke bor i nærheden :-)





4 kommentarer:

  1. Wauve der er en Ole lukøje lampe præsis magen til den jeg havde, alle de anf dre ting giver også minder. Fin butik

    SvarSlet
  2. Wow, en lækker RETRO butik :D Ser nogle ting jeg selv havde hjemme, som barn ;-)

    Hav en dejlig dag, Mette!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  3. Det må jeg huske næste gang jeg skal besøge mine forældre i Næstved :))

    SvarSlet
  4. ÅÅh jeg vil også gerne snart besøge hendes butik :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...