fredag den 5. april 2013

Teak toastholder!

Arh men for real? Hvem har brug for en toastholder? Det må være, når man har alt?

Ikke desto mindre er det min seneste teak erhvervelse - men det var nu ikke som toastholder, jeg havde tænkt, at den skulle genopstå. Næ, herhjemme har den fået nyt liv som tallerkenholder :-)

Og selvfølgelig er det de skønne melamintallerkener fra webshoppen, der har fået en plads. Men mon ikke den også kunne gøre sig fint med lotustallerkenerne.... eller skærebrætterne... eller.....

Hyggeligt er det - så kan man lige vælge sin favorit ved morgenbordet!

Og til alle jer, der venter på nye forsyninger af tallerkenerne, da en del modeller er udsolgt, ja, så kommer de igen om en måned! I er velkomne til at forudbestille på mail.




15 kommentarer:

  1. en toastholder? Jeg synes det ligner sådan en min mormor og farmor havde melamin smørrebrætter(brædder?) stående i?

    SvarSlet
    Svar
    1. Og så så jeg du selv foreslog smørrebrætter :)

      Slet
    2. Hej Alice

      Ja, det tænker jeg også ville være noget man brugte lidt mere :-) Men den er solgt som toastholder, og min mand kan huske en magen til være brugt som sådan i sin barndom :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. Hello,

    the plates are sooo great. Can you tell me how much the shipping costs to Germany?

    Greetings Brigitt

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi Brigitt

      Yes they are really great! Shipping to Germany is approcimately 10 euro. I will have to set up the items for shipping to Germany if you are interested. But write me an email - mettekirkeskovjensen@gmail.com - if I should do that ;-)

      Kind regards
      Mette

      Slet
  3. Sikke en fantastisk teak Lækkerhed - du skulle se Skovfogedhuset, som manden kalder "teak træs helvedet"! <3

    Kram
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina

      Jeg ville mægtig gerne se teak paladset!! Kan du ikke vise frem? :-)

      Kh. Mette

      Slet
  4. Se, det var en super smart idé. Den snupper jeg, og tager på loppejagt efter sådan en toastholder :)

    Hilsner fra,
    Lykke

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lykke

      Ja, ikke? Håber du finder en :-)

      Kh. Mette

      Slet
  5. Jeg synes det er en sød ide at man selv kan vælge sin tallerken - børn (og min datter især) vil helt sikkert synes det er genialt ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var allerede et hit i morges :-) Du må ud og finde sådan en :-)

      Kh. Mette

      Slet
  6. Ej hvor sjovt. Har lige købt en næsten magen til, troede det var en Serviet holder, men bruger den selv til breve og postkort.:)

    SvarSlet
  7. Jamen det er da ret vigtigt med en toastholder. så får man ikke toastsved på sin tallerken.

    Det ser nu også meget fint ud med tallerkner i.

    SvarSlet
  8. Hvor er toastholderen fra? Det ville være rigtig dejligt med svar! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mathilde. Det er et loppefund :-) Så det er bare ud og lede. Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...