torsdag den 4. april 2013

Havrefrasnostalgi (Sponseret indlæg)

Havrefras for mig er mormor og snacks. Når vi rigtig skulle hygge hjemme hos mormor, fik vi en lille skål med havrefras, som vi så sad og spiste som slik. Det var noget helt særligt :-)

Derfor sagde jeg også ja tak til at teste de nye Mini Fras, og i morges fik Karen lov at spise dem til morgenmad. Behøver jeg at sige, at de røg ned i raketfart? Men med et fiberindhold på 10 g. pr. 100 g. er de nu et ernæringsmæssigt godt måltid - det var de bestemt ikke i gamle dage, hvor der vist var mere sukker end fuldkorn i?

Højdepunktet var at lege med Fras-App'en. For selvfølgelig er der en App. Og den er faktisk ret imponerende med et fint spil, der foregår i en virtuel verden, der springer ud af bagsiden af pakken. I får lige et billede af manden, der i går aftes blev opslugt af at gennemføre banen så hurtigt som muligt! Meget underholdende :-) Du kan finde app'en lige her.



Hvor mange kan der være på en ske?


For god orden skyld. Dette indlæg er sponseret. Jeg har modtaget en gave og produkter, som tak for at ville teste produktet, men oplevelsen, billederne og de beskrevne holdninger er helt mine egne.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...