lørdag den 6. april 2013

Nyhederne fra Livie & Luca er landet!

Faktisk var de landet hos vores nabo, så min søster og jeg havde en fest i går aftes, da naboen pludselig kom med 4 kæmpe kasser :-)

Vi fik kigget på alle modellerne og fik også taget et par billeder i går aftes. Dem får I her - så kan I se alle de nye modeller!

Og det er bare lækkert! Blødt skind, kvalitet, fede detaljer - og ungernes fødder siger bare uhmmm :-)

Der har været godt gang i salget efter, at jeg viste dem frem på Instagram i går, så hvis du vil reservere en bestemt model i en bestemt størrelse, så skriv en mail til mig - mettekirkeskovjensen@gmail.com. Og har du spørgsmål til størrelser og bredde på de forskellige modeller, ¨så spørg endelig løs. Og husk at der er fuld returret. Og ikke mindst fri fragt!

Alle sko og sandaler kommer til at koste 429 kr. og sutsko til de mindste 279 kr.

Vi regner med at få dem lagt på shoppen i løbet af weekenden.


7 kommentarer:

  1. de er så fine :)

    findes de i min størrelse hehe

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre :-) Medmindre du har en meget lille fod :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. ej hvor er de fine. Hvor er det bare ærgeligt at mine børn har meget store fødder, selv om de alders mæssigt burde kunne passe de fine sko - øv!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa

      Hvad størrelse bruger de da? :-)

      Kh. Mette

      Slet
    2. De bruger str. 29/30. Og den mindste der ikke kan gå bruger 25, og så store er Jeres sutsko ikke vel?
      Kh Maria

      Slet
    3. Nej ikke sutskoene - men skoene er :-)

      Kh. Mette

      Slet
  3. They should do them in adult sizes really ;) xo

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...