mandag den 22. april 2013

Give Away i samarbejde med Okker Gokker!

Så er der en ny lækker Give Away i gang her på bloggen. Denne gang er det de små, der kan vinde et lækkert sæt tøj fra Okker-Gokker, som med deres fantastiske kvalitet og mange økologiske varer laver tøj, som de små elsker at have på! Og så har de bare nogle fantastiske styles i deres forårs- og sommerkollektion, som er lige mig - og Karen!


Det sæt I kan vinde består af:

Sættet er lavet af Øko-Tex certificeret bomuld.

Er du den heldige vinder af det lækre sæt tøj, vælger du selvfølgelig selv størrelse, så det passer til dit barn :-) Der kan være enkelte udsolgte størrelser, men så finder vi en anden løsning.

Alt du skal gøre for at deltage er at lægge en kommentar til dette indlæg, hvor du skriver hvilken størrelse, du ønsker dig. Jeg trækker en vinder blandt alle tilmeldte næste søndag den 28. april 2013 kl. 21.

Du kan følge Okker-Gokker på Facebook, hvis du blandt andet vil holde øje med deres nye kollektioner :-)



Og en lille bøn her fra - læg kun én kommentar! Kan du ikke umiddelbart se den, så er det fordi du skal trykke på "indlæs flere kommentarer" indtil du kommer til enden og finder din egen :-)

For god orden skyld: Dette indlæg er sponseret, og jeg har modtaget det samme eller tilsvarende, som der udloddes i konkurrencen. I dette tilfælde er kontakten til mig taget af firmaet. Meninger og billeder er mine egne.

149 kommentarer:

  1. Ihh det vil jeg da gerne vinde eller Loui vil gerne vinde og han bruger str. 74. Jeg krydser fingre:)

    SvarSlet
  2. Uh uh uh - det er lige noget for min fidus. Hvis jeg skulle være så heldig så en str 92 el 98 :)

    SvarSlet
  3. Åh de laver det skønneste tøj. Desværre kan Rasmus ikke passe det mere, men så er det godt at jeg har en grandniece, som vil være kær i det sæt. Hun bruger str. 86.

    SvarSlet
  4. Åh de laver det skønneste tøj. Desværre kan Rasmus ikke passe det mere, men så er det godt at jeg har en grandniece, som vil være kær i det sæt. Hun bruger str. 86.

    SvarSlet
  5. Det er da lige noget for Gry. Og skulle vi være de heldig vinder er det str 80/86 hun bruger

    SvarSlet
  6. Det sæt vil passe perfekt til min dreng på tre. Mon ikke han skal bruge str 98? :-)

    SvarSlet
  7. Åhhh hvilken dejlig dag, det er lige min søns 2 års fødselsdag, så det vil jeg da gerne vinde!!!! Str 92/98

    SvarSlet
  8. Fantastisk fint! Vi vil meget gerne vinde et sæt i størrelse 92 - Selma og Signe ;)

    SvarSlet
  9. Uh hvor fint. Jeg ønsker mig str. 92 hvis jeg et så heldig.

    SvarSlet
  10. Åh - det vil jeg gerne vinde til Maren i størrelse 98.
    enemaerke@stofanet.dk

    SvarSlet
  11. Luca vil se brandgodt ud i sådan et sæt og i str. 92 :)

    SvarSlet
  12. Julius Valdemar vil rigtig gerne vinde et sæt i str. 86 :) Mvh Marie Louise lullubaloo@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Sikke noget lækkert tøj... Ønsker str 98 :-)
    Mvh Sisse
    sisseholmpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  14. Super lækkert ser det ud :-)
    Tror en str. 92 ville sidde perfekt på min søn <3

    Mvh.
    Kitt

    SvarSlet
  15. Super lækkert ser det ud :-)
    Tror en str. 92 ville sidde perfekt på min søn <3

    Mvh.
    Kitt

    SvarSlet
  16. Super lækkert ser det ud :-)
    Tror en str. 92 ville sidde perfekt på min søn <3

    Mvh.
    Kitt

    SvarSlet
  17. Det vil jeg gerne vinde til Magne i str.92, så har vi noget at glæde os til :0)

    Vh.Gry

    gryguldmann@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Det ønsker vi os i størrelse 80 :)

    SvarSlet
  19. Louise G. Laursen22. april 2013 kl. 20.59

    Vi ønsker os sættet i str. 92 :-)
    Mvh. Louise

    Guldsten1@ofir.dk

    SvarSlet
  20. Vi elsker mælkestriber herhjemme :-D Vi ønsker os derfor sættet i str. 92

    SvarSlet
  21. Str. 92 ville falde i den bedste jord herhjemme
    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  22. Vil gerne vinde et sæt i str. 98

    Mvh
    Mai-Britt

    SvarSlet
  23. Jeg ønsker mig sættet i str. 98/104 :)
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  24. Her vil en str 80 være til stor glæde. frejfian@gmail.com

    SvarSlet
  25. Åhhh hvor fint:-) Det ønsker jeg mig til min lille Jakob i str 86.
    Solskinshilsner fra Jette.
    PS. Du har en lækker blog:-)
    Jettefrostlarsen@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Uhhh Magnus passer en str 98 og han vil se så skøn ud i et sådan sæt :-)

    SvarSlet
  27. Lille Noah bruger str 86 :-D

    SvarSlet
  28. Lille Noah bruger str 86 :-D

    SvarSlet
  29. Lille Noah bruger str 86 :-D

    SvarSlet
  30. Er med og ønsker str. 98;)
    Hilsen fra
    Sanne/ sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  31. Ønsker mig sættet i str 104 :)
    Julie ( j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  32. Ihh det kunne vi godt tænke os. Str 92 her:-) Mettehelbo@gmail.com
    Kh. Mette

    SvarSlet
  33. Ihhhh det vil jeg gerne vinde i str. 92 til min venindes søn ;/) mvh helena

    SvarSlet
  34. Giver gode minder de striber.
    Vi ønsker os sættet i str.. 92
    Tatjanajensen@live.dk
    Mvh. Tatjana

    SvarSlet
  35. Det er de lækreste bukser. Fantastisk kvalitet og virkelig dejlig bløde ... Min søn kunne godt bruge et ekstra par til efteråret - der skulle han gerne være en str 86.

    Mette / tecme50@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Mette. Jeg er idiot til børnetøjsstørrelser! Jeg vil gerne have noget til en dreng på 4 år eller knap 1 hvis jeg vinder (man har vel lov at håbe). Den eksakte størrelse kan vi nok tale om hvis jeg skulle være SÅ heldig.

    SvarSlet
  37. Sikke et fint sæt - det vil jeg rigtig gerne vinde... Jeg vil gerne have det i størrelse 98 (eller str. 3 eller 4 - er det ikke det størrelserne hedder i Okker Gokker?!)

    SvarSlet
  38. Haps, haps, haps.. Vores unger bliver så vaks :)
    Ja tak, et sæt i str. 86 til Lillebror :)

    SvarSlet
  39. Det kunne mine tvillinger godt tænke sig at vinde i str 3-6 måneder. :)

    SvarSlet
  40. Kjempefine klær!! Jeg vil gjerne være med i Give Away-en!! :)

    SvarSlet
  41. Jeg vil gerne vinde str 86 til min søn :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm kunne ikke finde ud af at skrive mit navn. Anja Balle :)

      Slet
  42. Hvor lækkert Mette! Jeg er med på en str. 110.
    Smil fra Mia

    SvarSlet
  43. Super fint sæt! Det vil vi gerne vinde til lillesøster i str 98!
    Hilsen Mette ( mette_green@live.dk)

    SvarSlet
  44. Hvor er det et skønt sæt. Elsker den lyse blå mælkedreng og krydser fingre og tæer... Str 1 år ønsker vi os.

    Mvh Gitte

    SvarSlet
  45. Super sødt! Min dreng bruger 98.

    Hilsen Signe (c.signe.jensen@gmail.com)

    SvarSlet
  46. Jeg lægger et lod ind på et sæt i str. 92. :-)

    SvarSlet
  47. Lækker, jeg ønsker mig en str. 116 (hvis det ikke går så højt op vil jeg gerne have en str. 98).

    SvarSlet
  48. Super fint er det. Jeg vil gerne vinde et i str 98/104 til min mælkepige:-)

    SvarSlet
  49. Hvor er det fint! Jeg er med på et sæt i str 6-9 mdr

    SvarSlet
  50. krydser fingre og lægger en billet in på str. 1år.

    SvarSlet
  51. Julie Ingvardsen23. april 2013 kl. 03.18

    Vil pynte så fint på mine børn - også. Gerne i str 104.

    SvarSlet
  52. Jeg er med :-) Str 96
    Gitte Bang
    Gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  53. Det er skønt! Str. 80 :-)
    maiken Rasmussen

    SvarSlet
  54. Skønt sæt, Vi bor i Italien, så dansk mode er lige på sin plads :-)
    Det skal være str 104.
    Vh Trine

    SvarSlet
  55. Lækkert tøj - Villads vil gerne have en str. 92. Vh Line (line_lundberg@hotmail.com)

    SvarSlet
  56. Lækkert lækkert :)
    Ønsker mig str. 92 eller str. 128
    Så kender jeg nogle krudtugler, der ville blive glade :)

    rikkeheide.blogspot.dk
    rikkeheide@gmail.com

    SvarSlet
  57. Hvor er det lækkert, jeg vil gerne vinde str. 92.

    Håber jeg er heldig.
    www.ehv16.dk

    SvarSlet
  58. Hvor er det fint. Mælkedrengestriber er altid et hit! Jeg kunne godt bruge et sæt i str. 92 :)

    SvarSlet
  59. hvor er det lækkert lige hvad vores lille vi har i vente kunne bruge har ikke helt styr på størrelseerne men er jeg den heldige ønsker jeg den mindste størrelse
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  60. Jeg vil elske at have dette sæt til lillefisen når hun kommer ud, så hvis jeg vinder må det meget gerne være i str. 03-06 mnd :)

    SvarSlet
  61. uha det er lækkert.. Og Karen ser da fantastisk fræk ud i det tøj.

    Jeg vil gerne vinde str. 2-3 år. og hvis det er udsolgt, så str. 80

    :o) Rigtig god dag

    SvarSlet
  62. Hvor er det bare fint!
    Jeg ville gerne vinde sættet i størrelse 86 til min søn.

    SvarSlet
  63. Har virkelig en svaghed for mælkedrengestriber OG Okker Gokker, så jeg vil rigtig gerne være med :)Str. 4-5 år vil passe Oscar.
    Kh Berit
    filippasmom@gmail.com

    SvarSlet
  64. super lækkert tøj. vil gerne vinde str. 86 til min søn

    rolloladefoged@hotmail.com

    SvarSlet
  65. Uhh. Elsker det mærke! Hvis jeg vinder må det blive str 104

    SvarSlet
  66. ihh altså sådan et sæt ville min Johanne se skøn ud i hun er nok en størrelse 74 til sommer :-)birgittemarie@ofir.dk

    SvarSlet
  67. Mon det går helt op i 122 ellers må det blive til lillesøster i str 80-86

    Kh Laura

    SvarSlet
  68. Uh vil gerne deltage....og skulle jeg være så heldig at vinde må det gerne være en str 80..:-)
    Sarita2009@hotmail.com
    Mvh Sara

    SvarSlet
  69. Åh, det er så fint med de skønne striber. Vil meget gerne vinde til Alexander str. 98.

    Hilsen fra Birthe R. Nygaard
    birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  70. det er bare super flot vil gerne vinde til emil i str 98

    kuns sille andersen
    silleandersen9@gmail.com

    SvarSlet
  71. Super fint sæt, det kunne vi godt bruge i str. 86...:) mkn@sol.dk

    SvarSlet
  72. okker gokker, kom så med det vinderlod for pokker - gerne str 110.. !!

    SvarSlet
  73. Så sødt et sæt!! Krydser finger..... Str. 98:0)

    SvarSlet
  74. Hvornår det bare et fint sæt
    Lukas vil blive lækker smækker i det, den lille charmetrold
    Han bruger str98

    SvarSlet
  75. Ih hvor et fint sæt. Det ville William blive så fin i, i str 104. Super flot give away - Ruth (ruthszoeke@gmail.com)

    SvarSlet
  76. Sikke et fint sæt. Tænk hvis vi var heldige :)

    SvarSlet
  77. Super sødt sæt :) jeg ønsker mig str 104 :)

    (maja3012@hotmail.com)

    SvarSlet
  78. Hvis jeg er heldig ønsker jeg str. 104 til Bastian <3

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  79. Hvis jeg er heldig ønsker jeg et sæt i størrelse 86 til Villads:-) kh. Mette

    SvarSlet
  80. Ihh, kunne være skønt at vinde. Har aldrig haft okker gokker, men var lige inde og tjekke deres shop via dit link... Og der er da bare flere styles, som jeg må have bestilt. Det er så fint.
    Vinder jeg skal sættet være str. 3-4 år :)

    KH Louise
    louise.reenberg@live.dk

    SvarSlet
  81. Et sæt i str 3 til mig;-)
    Kh Michelle
    michelle@eurec.dk

    SvarSlet
  82. På vegne af datteren til Elisabeth fra bloggen Fru Fausing, håber jeg på masser af held. Ih, hvor vil en OkkerGokker-makeover være skøn at vinde.
    Tak for invitationen til at deltage i din fine giveaway.
    Hilsen Marlene, 1i111e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  83. Åh, det er da det perfekte sommersæt! Ville elske at vinde det i stk. 92 til min søn

    SvarSlet
  84. Super lækkert sæt.
    Vil gerne være med (str. 104)

    SvarSlet
  85. Det vil vi gerne vinde i en størrelse 104 :)

    SvarSlet
  86. Jeg og Isak (og lille Albert når han engang bliver stor nok og arver sin storebrors tøj) ønsker os det i str. 104.
    :-) Stefanie

    SvarSlet
  87. Åhh hvor fint, min dreng Silas vil se så sej ud i en str. 92 vh Paulineogmikkel@mail.dk

    SvarSlet
  88. Hold da helt op et spændende event her. Kæmpe ønske til en af mine drenge. Str 92.

    1000 tak at vi må være med. Kender ikk så meget til bloggning. Men det kan jeg jo lære lidt af her. Mvh madeleine. Madeleinebakkan@gmail.com

    SvarSlet
  89. Det kunne være lækkert at vinde det min lille prinsesse i str 92:)

    Emilykiraz@gmail.com

    Tlf.22950320

    SvarSlet
  90. Sjove ting Kirkesjov laver....og har boet på Østerbro og derfor fulgt Okker Gokker gennem 4 børn....så min mindste Elias på str. 98 vil helt sikkert også se super okker gokker dejlig ud.
    God vind og sol til den lange weekend,
    Michala7@hotmail.com

    SvarSlet
  91. Et SKØNT sæt :o). Min ældste dreng har altid brugt Okker Gokker, da han var mindre. Det er blødt og løstsiddende tøj, så der er god plads til leg. Nu er det så heldigt, at vi har fået en lillebror - og han vil meget gerne vinde et sæt i str. 92.

    SvarSlet
  92. Et SKØNT sæt :o). Min ældste dreng har altid brugt Okker Gokker, da han var mindre. Det er blødt og løstsiddende tøj, så der er god plads til leg. Nu er det så heldigt, at vi har fået en lillebror - og han vil meget gerne vinde et sæt i str. 92.
    ploekand@hotmail.com

    SvarSlet
  93. Sikken et dejligt sæt! Jeg har to dejlige børn, der begge vil være glade for at vinde sådan et sæt. En størrelse 3-4 år vil være perfekt - så kan den store passe det nu og den lille til næste år :)

    SvarSlet
  94. Det vil Nikolaj gerne vinde. Vi elsker Okker Gokker tøj. Han bruger str. 92

    SvarSlet
  95. Eeeeeelsker mælkedrengestriber :-)
    Håber at vinde sættet og at det kan fås i en str. 110.

    SvarSlet
  96. Mine børn er opfostret på Okker Gokker :-) Mnostro det fås helt op i str 6-7 år? Hvis ikke (og vi er så heldige at vinde!!) ønsker jeg mig det i str 80 istedet - så kan det blive en gave til den baby der er på vej i maven!

    KH Rikke

    SvarSlet
  97. Jeg vil blive glad for et sæt i str. 86 til min venindes dejlige søn <3

    SvarSlet
  98. Sådan er fint og lækkert sæt vil jeg gerne vinde til min dreng. Han er syg på dag 4 og moren er ved at være træt af sygdom. Str. 86/92.

    mvh karre24@hotmail.com

    SvarSlet
  99. Åh, hvor lækkert! Drengen skyder i vejret og vokser hurtigt ud af tøjet, så kunne godt bruge lidt nyt i str. 92 :)

    Mvh idaaofa@hotmail.com

    SvarSlet
  100. dejligt basistøj i god kvalitet, str. 104-tak :-)))
    mariaskywalker@hotmail.com

    SvarSlet
  101. Jeg vil gerne vinde et sæt til husets yngste Prinsesse i str. 92
    Skønne billeder af din lille Karen i det lækre tøj

    SvarSlet
  102. Vil lige passe til min frække EMil i str 110.-)
    mettekk@hotmail.com

    SvarSlet
  103. Nøøøj hvor er det fint!
    Sådan et sæt - i str. 80 - ville jeg meget gerne putte min Mikkel i :)

    SvarSlet
  104. sikke nogle lækre sager! vil meget gerne deltage om et sæt i str.92.
    hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  105. Lækkert tøj :-) Tror det ville passe rigtigt godt til min lille loppe. Et sæt str. 2-3 år hvis jeg er den heldige.
    rikke.bundgaard@gmail.com

    SvarSlet
  106. Uuuhh hvor lækkert. Min nevø ville se lækker ud i mælkedrengsstriber ;0)
    Tænker han skal have en str. 98 (2-3 år)...

    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  107. Jeg når det lige på falderebet og ønsker mig str 98, hvis jeg er heldig!

    KH Camilla

    SvarSlet
  108. Hvor er det lækkert :)
    Str 104 her ville være lykken.

    SvarSlet
  109. Årh det vil være lækkert at vinde.. ;0) michellegyoj@gmail.com hvis jeg nu skal være den heldige.. ;0) god søndag..

    SvarSlet
  110. Str 80 til min lille nicoline
    Ville være super forårs sæt at have i gardaroben
    Hilsen mia boye

    SvarSlet
  111. Så fint sæt fra Okker-Gokker <3

    Hvis jeg bliver den meget heldige vinder af det lækre sæt ønsker jeg sættet i str 86 eller 5 år.

    Så vil det vise sig, om det bliver lille Viktor eller storebror Oliver, der skal klædes så lækkert på. Oliver fylder 5 år i morgen. Så han vil blive glad for en ekstra flot Fædselsdagsgave, enten til sig selv eller som en gave til lillebror.

    Mange venlige hilsner

    Lene Haumann Jensen
    lenehaumann@gmail.com

    SvarSlet
  112. Uhhh... Det vil jeg meget gerne vinde til min søn, William på 2 år (str 92) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay... Mangler måske lige et navn og en mail-adresse: Sanne - nsanne@hotmail.com :D

      Slet
  113. Str 92 til Min lille Alma :)

    sannembr@ofir.dk

    SvarSlet
  114. Vi skulle gjerne hatt det i 98/104:) fin blogg d har!

    SvarSlet
  115. Jeg troede, at jeg havde deltaget - men nu kan jeg ikke finde min kommentar... Så jeg prøver igen...
    Str. 86 vil være perfekt til min søde venindes dejlige søn - da mine egne børn er blevet for store til dette sæt.
    Pia Damgaard
    Piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  116. Det vil min Mads helt sikkert se godt ud i :-)
    Så str. 92 vil være helt perfekt.

    mvh Lotte
    lotte_juul_poulsen@hotmail.com

    SvarSlet
  117. Jeg håber heldet er med - mit skønne barnebarn Dicte fylder 2 år i morgen og det er så skøn en gave at vinde. Str. 92.

    Knus Doris

    kay@stofanet.dk

    SvarSlet
  118. Nååååå jeg ElSKER mælkestriber .. Minder mig om min egne barndom hvor der naturligvis var sommer fra april til oktober med sol og varme hver dag ;-) med varme sommeraftner hvor vi flettede mælkebøtte kranse til håret ... Håber min skønne dreng skal gå sommeren. Møde med dette skønne sæt i str 86. God sommer fra dorthemp@hotmail.com

    SvarSlet
  119. Super sæt str. 98 kan vi godt bruge.

    SvarSlet
  120. Lækkert sæt som vi ville elske at vinde i str 98.
    Sabine Lorentzen
    Sabine.lorentzen@gmail.com

    SvarSlet
  121. Så er vi da vist helt klar til sommer - Nøj det er skønt at se - ægte fræksaksæk ! 98/104 ville være helt vildt perfekt - Mvh Rik_ky@mail.tele.dk

    SvarSlet
  122. William ville være super glad, for sådan et dejligt sæt tøj i størrelse 98 :-) min dreng er nemlig utrolig stolt og glad, når han får noget nyt tøj :-)
    katrineagerhorn@hotmail.com

    hilsen Katrine agerhorn

    SvarSlet
  123. Håber at lykken vil skinne på mig, kunne godt tænke mig et sæt i Str 92 :-)
    Mail: majse89@gmail.com

    SvarSlet
  124. Når det lige på falderebet.... en str 80 til min lille pige. God søndag derude!
    cadishathorgrimsen@yahoo.dk

    SvarSlet
  125. Skønt sæt!! Str 92 ville være perfekt til min William! :)
    Knus Heidi, heidioesterdal@hotmail.com :)

    SvarSlet
  126. Så fint str. 98 kan vi godt bruge.
    jannehansen@hotmail.com

    SvarSlet
  127. Ønsker mig sættet i str 92 til min gudsøn

    heidinielsen1984@hotmail.com

    SvarSlet
  128. Hej
    Det vil da passe perfekt til mit barnebarn, som har fødselsdag lige om lidt. Han bruger str. 98
    vh.
    kirstenhedam@yahoo.dk

    SvarSlet
  129. Kan vidst lige nå det :)

    Str 92 :)

    SvarSlet
  130. Min lille nevø Frederik ville være så skøn i dette sæt str 86. Ville passe rigtig fint til en lille frækkert som ham.

    lenewittendorff@hotmail.com

    SvarSlet
  131. Str 4 år :D

    krestinepetersen@ gmail.com

    SvarSlet
  132. Esther vil være så sød i det sæt. Str. 9-12mdr.

    SvarSlet
  133. ville elske at vinde dette skønne sæt i str 110, hvis det går så højt op. Ellers har jeg flere familie medlemmer, som også kunne bruge en mindre str :-) Krydser fingre. Hilsen Mette Lynghøjen, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  134. Ih jeg kan lige nå at være med :-)

    SvarSlet
  135. Str 98 vil passe perfekt herhjemme :)
    Mvh Sanne Terp san_sol@hotmail.com

    SvarSlet
  136. Str 98 til min dejlige søn ville være super fedt.
    Laekkeriet@yahoo.dk hilsen Tanja Larsen

    SvarSlet
  137. hej - vil gerne være med også. str. 80 til min søn ville været så dejligt. janeprivat@hotmail.com
    venligst Jane

    SvarSlet
  138. Hej - jeg ønsker mig str 104 til vores dejlige dreng.
    Nicoline1987@hotmail.com
    Venligst
    Nicoline

    SvarSlet
  139. Sikke et fint sæt, hvis jeg bliver den heldige, ønsker vi os det i str. 80 ;)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  140. Jeg håber lige jeg kan nå at være med, det ville være rigtig sødt til mit barnebarn

    Kirsten Foged Jensen
    kirstenfogedjensen@gmail.com

    SvarSlet
  141. Lille fætter William er født 6 uger for tidligt - men er 4 uger nu og er nu oppe på 3 super mands kilo :-D faster mener, at dette outfit skal til, for at være ene mand til at styre 7 kusiner Mvh annettewarming@jubii.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...