lørdag den 16. juni 2012

Tøj-loppemarked!

SÅ fik jeg ryddet op i mit skab! Og der er altså rigtig mange ting, som jeg synes er for gode til at smide ud eller give til Røde Kors. Så jeg har fundet det bedste frem og vil lige give jer en chance her for at gøre gode køb til en meget billig penge! Der er især nogle gode damejakkesæt, hvis nogen bruger den slags på arbejde ligesom mig :-)

Jeg beskriver kort tingene og sætter en pris - men har I yderligere spørgsmål, skal I selvfølgelig bare spørge. Alle ting er i fin stand - nogle næsten som nye - andre er faktisk nye og aldrig brugt. Og man må gerne prøve at prutte om prisen, hvis der er flere ting, der har interesse :-)

Forbered jer på en god gang billedspam!

SOLGT! Signal. kjole str. 40, 100 kr.


Svigermors hjemmestrik, 2 stk. herresømandstrøjer i uld (den hvide i "rigtig" uld og den grå (SOLGT!) i superwash kradsefri uld). Ca. str. large - aldrig brugt. Med respekt for garnpris og håndværket er prisen på disse 300 kr. pr. stk.



Fransa, lilla tunica str. M, 50 kr.


SOLGT! Part Two, Skjorte, str. 40, 75 kr.


SOLGT! Edith & Ella, skjorte, str. L, 75 kr.


Edith & Ella, Kjole, str. XL (er nu ikke større end en large), 100 kr.



In Wear sort strikkjole, str. M, 75 kr.



SOLGT! Edith & Ella skjorte, str. XL (igen svarende til large), 75 kr.



SOLGT! Edith & Ella tunikaskjorte, str. L, 75 kr.


SOLGT! Bruns Bazar jeans, str. 30/32, aldrig brugt, 125 kr.



In Wear pencilskirt, str. 40, 100 kr.


Vera Mont gulvlang selskabskjole, str. 40, 150 kr.



SOLGT! Strikket mink, stola/tørklæde, 100 kr.


SOLGT! In Wear skjorte/tunika, str. 40, 75 kr.


In Wear figursyet skjorte, str. 40, 75 kr.


In Wear lækkert jakkesæt med bukser (lige op og ned), str. 40, 250 kr.


Jigsaw, jakkesæt med nederdel, str. 14 (UK) svarende til 40/42, pris 250 kr.




SOLGT! Cream nederdel, str. 40, 100 kr.



Mille Malle fin børnefestkjole, str. 122/128, 75 kr.

19 kommentarer:

  1. Ærgerligt jeg ingen penge har - for jeg kan vildt godt lide den røde og den grå-blå? bluse fra Edith og Ella... :0)
    Held og lykke med at få det solgt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er også super fine, men lad være at ærgre dig, for de er solgt :-) Kh. Mette

      Slet
  2. Er kjolen fra Signal stram eller løs? Den er godt nok fin. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er super fin! Desværre sidder den ikke pænt på mig efter at jeg har tabt mig :-( den er egentlig hverken løs ellercstram - sådan lidt midt imellem. Jeg har et bud på den, men hvis den ikke er solgt skriver jeg lige :-)

      Slet
    2. Det må du meget gerne. :-) Der er rift om sagerne. ;-)

      Slet
  3. Jeg vil gerne snuppe signalkjolen, part two skjorten, inwear ikonen og tunika skjorten fra Edith&Emma, hvis det stadig er der? Send mig evt en mail på ditteh@hotmail.com
    Kh Ditte

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne snuppe signalkjolen, part two skjorten, inwear ikonen og tunika skjorten fra Edith&Emma, hvis det stadig er der? Send mig evt en mail på ditteh@hotmail.com
    Kh Ditte

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne snuppe signalkjolen, part two skjorten, inwear ikonen og tunika skjorten fra Edith&Emma, hvis det stadig er der? Send mig evt en mail på ditteh@hotmail.com
    Kh Ditte

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne snuppe signalkjolen, part two skjorten, inwear ikonen og tunika skjorten fra Edith&Emma, hvis det stadig er der? Send mig evt en mail på ditteh@hotmail.com
    Kh Ditte

    SvarSlet
  7. Edith & Ella tunikaskjorte, str. L, 75 kr.vil jeg gerne købe

    In Wear pencilskirt, str. 40, 100 kr.
    min email er : essus@email.dk
    vh
    susanne

    SvarSlet
  8. bare et lille tip - http://www.mosteranne.dk/?pageID=1565&shop=vare&vareID=17844

    SvarSlet
  9. åhh jeg vil rigtig gerne købe den grå sømandstrøje til 300 kr.
    email lisclausen@gmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne købe den lyse skjorte fra Edith og Ella
    Mvh Trine (tvejen@hotmail.com)

    SvarSlet
  11. Jeans fra Bruuns og rød tunikaskjorte fra Edith og Ella vil jeg meget gerne købe...
    carinaogmads@gmail.com

    SvarSlet
  12. Hej. Jeg vil gerne købe den strikkene minkstola. VH Linda . lindatougaard @ yahoo.dk

    SvarSlet
  13. Var jeg lidt mindre i størrelse, var jeg helt sikkert hoppet på :O)

    SvarSlet
  14. Jeg er vild med den sort/hvide In Wear-tunika. Kan den blive min? Mange hilsener Lene.voigt@gmail.com

    SvarSlet
  15. Hej

    Jeg har selv en salgsblog hvor der er meget tøj i str. L.

    Adressen til bloggen er: http://annessalgsblog.blogspot.dk/.

    Mvh
    Anne

    SvarSlet
  16. Hej,

    Jeg vil meget gerne give den fine hvide herresømandstrøje et godt hjem :)

    KH Nete
    (billet(a)nordsoe.com)
    Nete

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...