tirsdag den 5. juni 2012

Lidt mere til samlingen....

Jeg har flere gange før flashet mit favoritprint blandt retrostofferne, og hos Bloomerskids.dk lykkedes det for første gang at få fat i noget af det lækre (i mine øjne) :-) Så nu er dette smukke blå betræk tilføjet samlingen, som du kan se her. Så nu er der tre af typen med de runde blomster, mens der stadig er fire af dem med de mere aflange. Det er altså en god fornemmelse, at udvide sin samling - men det kender du måske? Der er dog stadig et par varianter, som jeg kender til, men endnu ikke har været heldig at få fingrene i, så der er stadig gang i den store skattejagt. Og selv om jeg har sagt det før - så siger jeg det igen - jeg bytter eller køber meget gerne dette print :-)

Det lyserøde betræk røg også i kurven, når nu jeg var igang med at shoppe :-)




4 kommentarer:

  1. Det lykkedes også mig at få et blåt betræk. Øj, det har jeg ønsket mig længe :)

    Det er bare så dejligt, når det lykkedes!

    SvarSlet
  2. åååhh jeg steger i mit eget flæsk af misundelse!!!! meeen jeg har været heldig mere end en´ gang når de har fået nyt hjem, så det skulle jo være nogen andres tur:-)

    tillykke til jer begge - det er fantastisk!:-9

    SvarSlet
  3. Uhhh nogle lækre sager du har fået fat i. Den side kender jeg ikke og den skal da helt sikkert tjekkes ud, kan jeg se :o)

    SvarSlet
  4. Jeg håber at du får mere plads i det nye hus - din samling må efterhånden fylde en del :O)

    Sommer Smil fra Tulle Momsemor

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...