onsdag den 27. juni 2012

Jeg tester nyt Masking Tape!

Sammen med alle de andre varer, vi lige har fået hjem, var der også 24 ruller Masking Tape. Firmaet, vi handler hos, forhandler også dette, og jeg blev nysgerrig på kvaliteten, da det er en del billigere end de andre mærker, vi har herhjemme. De har fantastiske farver og mønstre, så det er jo næsten for godt til at være sandt.

Men jeg er ikke blevet skuffet - tværtimod - det lever fuldt op til det Masking Tape, som jeg har i forvejen. Lige så nemt at sætte fast, og ikke mindst lige så nemt at tage af og bruge igen. Så nu overvejer vi kraftigt, om vi skal have det hjem til shoppen? Prisen vil kommer til at ligge på ca. 65 kr. for 4 ruller, så det er da noget under de 100 kr., man normalt giver?

Hvad synes I? Kan I umiddelbart lide de farver og prints på billederne?



24 kommentarer:

  1. Jeg synes det ser rigtig fint ud. Jeg savner dog noget med sorte, grafiske mønstre? Og også noget ensfarvet. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria

      Der kommer 36 forskellige pakker - også nogen med grafiske mønstre i sort/hvis - og i de fleste pakker er der også ensfarvede. Og der er faktisk også en pakke kun med ensfarvede.... Men vi ser om det falder i din smag :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. Jeg synes de er fede... Og det kunne faktisk være at jeg kunne overtale mig selv til at købe nogen til den pris :0)

    SvarSlet
  3. Artig med andre farger! =)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er altid rart med noget nyt!

      Slet
  4. Super flot masking tape! Det passer rigtig godt ind i stilen til din shop. Fedt at du har fundet det til en endnu bedre pris!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja prisen er jo afgørende for os kreakvinder, der ikke kan lade tingene være og vil have lidt af det hele og lege med :-)

      Slet
  5. Jeg synes også de er rigtig fine, og kunne godt se mog selv købe dem :)

    SvarSlet
  6. Hvor er det fint, men hvad bruger du alt det fine tape til ??? Kan kun huske du har lavet klemmer af det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret i at jeg har brugt det til klemme/magneter til blandt andet køleskabet. Og så bruger jeg det til størrelser og prismærkning af Avesjov-tøjet. Og så går der en del til indpakning, kort mm. Ren hygge!

      Slet
  7. Klart noget til shoppen - fede prints - glade farver. Yppercool pris også!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kunne jeg ikke have sagt bedre selv :-)

      Slet
  8. Svar
    1. Det kan jeg godt forstå - du må sætte det på ønskesedlen!

      Slet
  9. Hej Mette!
    Super fine, og fin variation til prisen : ) Jeg køber gerne!

    Kh Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt Marthe.... vi har besluttet at bestilel det hjem :-)

      Slet
  10. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...