tirsdag den 19. juni 2012

Mumi-lækker pude!

Jeg har købt den lækreste pude af Nicole - med Mumi-trolde! Selvfølgelig fristes man næsten til at sige, men til forskel for mange andre af mine måske lidt mere barnlige mumi-ting, ja, så synes jeg faktisk, at denne her er sådan lidt voksenagtig, og at den godt kan finde plads i min nye stue? Jeg er vild med det sort/hvide stof, motiverne - og ja, hele det lidt grafiske udtryk.

Du kan se Nicoles puder her - men der er vist kun 3 tilbage! Det er nu også en god pris - 175 kr. for en dejlig stor pude på 50 x 50 cm.

Og så er vi i fuld gang med at finde et par heldige børn til at teste vores Livie & Luca sko - forhåbentlig mere om det i aften :-)




12 kommentarer:

  1. Den er bare rigtig flot, og den kunne da sagtens finde plads i min stue. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke? Er sikker på, at den bliver SÅ fin i min sofa :-) Hvis jeg får lov at beholde den for Karen :-)

      Slet
  2. Super fin Mette!
    Ja lidt mere voksen i udtrykket, men tænker også fedt stof til de lidt større børn...
    Hvor mon hun har det fra???

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun har hjemtaget det fra Finland - men måske man kan finde en webshop - eller en Etsy-biks, der sælger det?

      Slet
  3. Nej hvor er den fin.... Jeg må da vist lige kigge lidt nærmere på hende Nicole ;o)

    SvarSlet
  4. Super fed ... og klart brugbar til andet end små børn !

    SvarSlet
  5. Hvor er den sej! Den passer perfekt ind i dimser og tekstiler i 70'er retroverdenen. Hvordan forholder det sig egentlig med mummitroldene - er de stadig interessante for småbørn? Jeg er slet ikke opdateret:-) /Nina (Sytraad.dk)

    SvarSlet
  6. nnnnåååååå hvor er den sød ;)

    SvarSlet
  7. Rigtig godt design og som du siger, kan sagtens bruges til en "voksen"-stue :O)

    SvarSlet
  8. sikke nogle herligheder, hvis du er lige så vild med mumi som mig, skulle du tage et kig forbi min blog www.kreasyslen.blogspot.dk har lige nu en mumi give away kørende... kh Birgitte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...