mandag den 11. juni 2012

Elefanterne er landet!

Jamen er det ikke en herlig dag? De nye elefanter fra Nordisk Tekstil er endelig kommet, og trods de små forandringer, synes jeg, at de er super skønne! Lækre farver og nu er det bare at tage en dyb indånding og se om man nænner at klippe!? Hvilken farve er din favorit?

Tamra har været forbi Sovezonen og hente vores bestillinger, og der var vist læs på bilen, da hun kørte derfra :-) For der er selvfølgelig shoppet til ungerne, men også til skønne Avesjov kreationer!

Hvis du ikke har bestilt, eller ikke har fundet en forhandler i nærheden, så kan Sovezonen anbefales. God service :-) Du finder babybetræk her, juniorbetræk her og voksenbetræk her.



Og hvis du ikke har opdaget min nye Give Away - til alle jer skønne kvinder, der læser med - så se den her.

7 kommentarer:

  1. Dejligt at se, at de er meget stærkere i farverne end billederne af dem tidligere har vist! :-) Sjovt, at de har ændret på elefanterne - de er jo ikke helt de samme. Men skønne, det er de:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  2. Tak for tip - har allerede været inde og bestille. :-)

    SvarSlet
  3. Glæder mig også til at få mit sæt :)

    SvarSlet
  4. ihhh, hvor er de bare skønne - havde ellers besluttet, at jeg ikke ville købe pga ændringerne, men det er noget helt andet at se dem sådan her .. så jeg ved, hvad jeg skal i morgen :)

    Eyd

    SvarSlet
  5. De lyseblå må SNART lande i min postkasse :)

    SvarSlet
  6. Har bestilt det brune for 14 dage siden, så håber også snart at få mit... Og nu når jeg ser det gule, ja så overvejer jeg da lige et sæt mere, man kan da ikke få nok sengetøj, vel...:)

    SvarSlet
  7. Kan slet ikke forstå at du kan klippe i det!
    Kan du ikke købe 2 af hver og så gemme det ene? :O)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...