mandag den 11. juni 2012

Give Away til alle jer skønne kvinder!!

Jeg synes, at det var ved at være tid til en Give Away, som retter sig mere mod alle jer skønne kvinder, der læser med - og knap så meget til jeres børn :-) Derfor har jeg allieret mig med en af mine veninder, der blandt andet designer tørklæder for Maya. Hun har givet mig hele 8 fantastiske tørklæder i alle forårets og sommerens lækre farver!


Alt du skal gøre, hvis du vil vinde et skønt tørklæde er at lægge en kommentar herunder. Jeg trækker lod søndag den 1. juli 2012 kl. 21 - dagen hvor vi gerne skulle have overdraget nøglerne til vores lejlighed og være på vej mod vores nye hus :-)

Du må meget gerne låne billedet og linke til denne Give Away på din blog, på Facebook - eller et helt tredje sted.

Vær sød kun at lægge én kommentar - og skriv meget gerne din emailadresse, hvis du ikke har en blog :-)

139 kommentarer:

  1. Hvor er de dog skønne - kunne være rigtig lækkert at vinde

    Deler på facebook

    Hilsen Gitte Sommer
    gittesommer1978@gmail.com

    SvarSlet
  2. Lækre tørklæder, jeg er med:-)

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne være med i denne give awya :) de er da for skønne :)

    SvarSlet
  4. Hvor lækkert. Jeg er med ;o)

    SvarSlet
  5. Fantastisk. Jeg er med ;O)

    SvarSlet
  6. Super god idé med lidt kvinde-forkælelse, de ser så lækre ud i skønne farver.
    Klart jeg er med i puljen!

    SvarSlet
  7. Tørklæder kan altid bruges, jeg er med

    SvarSlet
  8. Jeg vil også meget gerne være med.

    SvarSlet
  9. Det stribede er da helt fantastisk, så jeg er klart med!

    SvarSlet
  10. Hvor er de flotte! Jeg vil meget gerne være med :-)

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne være med. Har nærmest et afhængighedsforhold til tørklæder :-)

    SvarSlet
  12. Helt sikkert, hvor er de fede, er da klart med

    SvarSlet
  13. Ej, hvor fedt :)
    Tørklæder kan man ikke få nok af :)

    SvarSlet
  14. Super lækre tørklæder :o)
    Jeg er helt sikkert med!

    Kh. én af dine faste læsere

    birgitte_k_christensen@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg er med - de er super flotte
    Superprinsessen.dk

    SvarSlet
  16. Wow hvor er de fine - jeg er med her :)

    SvarSlet
  17. De er virkelig fine. Deltager helt sikkert.

    SvarSlet
  18. Vil helt sikkert gerne være med, og håber jeg kan være heldig igen! Glæder mig til at følge med i husovertagelsen!

    SvarSlet
  19. Lyder godt - jeg er med. :)

    SvarSlet
  20. Nøj, det ser godt ud! Jeg er helt klart med :-)

    SvarSlet
  21. Sådan et vil jeg gerne vinde. Krydser fingre for at heldet er med mig denne gang:-)

    SvarSlet
  22. Lækre tørklæder - sådan et vil jeg gerne vinde!

    SvarSlet
  23. Hvor ser de bare fine ud, jeg er klart med :) Spændende at kunne vinde noget til en selv, det er jo en helt ny oplevelse ;)

    SvarSlet
  24. jeg vil meget gerne være med

    SvarSlet
  25. Sådan et vil jeg gerne vinde. :-)

    SvarSlet
  26. Uha de ser lækre ud, jeg er helt sikkert med :o)

    SvarSlet
  27. Hopper gerne med og håber at være heldig :)

    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  28. Jeg vil rigtigt gerne være médoc glæder mig til at høre mere om flytning :)

    SvarSlet
  29. uh, en lækker giveaway. Jeg elsker simpelthen tørklæder, så jeg vil super gerne være med.

    Min mail er: LaH09@live.dk

    SvarSlet
  30. Oj, så flott! Jeg er gjerne med på din gibort. Flotte tørklær, virkelig!
    Hilsen ToneB

    SvarSlet
  31. Nøj sådan et gad jeg godt vinde....
    Kh Susanne, suskreahjoerne.blogspot.dk

    SvarSlet
  32. Sådan et tørklæde vil jeg da gerne vinde
    mettefredin@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Hej, hej. den er jeg helt med på!
    Kh Bettina

    SvarSlet
  34. Mere forkælelse af kvinder er KLART på sin plads - håber det bliver mig der skal forkæles.

    SvarSlet
  35. Tørklæder kan man ikke få for mange af så jeg er med. Lækker give away.

    Kh Mette

    SvarSlet
  36. Jeg er med - ønsker mig meget det stribede tørklæde :)

    SvarSlet
  37. Jeg er også med ELSKER tørklæder :-) kh Nanna , Stjernepus

    SvarSlet
  38. Sikke en skøn give away(:
    Vil meget gerne deltage(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  39. Sådan et vil jeg da meget gerne vinde:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  40. Håber helt vild at jeg vinder, de er sååå flotte....

    SvarSlet
  41. Jeg håber på det stribede. ;-) Linker fra min blog.

    /Maria

    SvarSlet
  42. Jeg er med fine tørklæder!

    SvarSlet
  43. Send gerne tørklæderne til mig :-) mvh Janni

    SvarSlet
  44. Jeg elsker tørklæder så krydser fingre for at jeg er heldig :)

    SvarSlet
  45. jeg vil gerne vinde her :-)

    SvarSlet
  46. Ville da være dejligt at vinde et skønt tørklæde :o)

    SvarSlet
  47. Tænker-kan man (som kvinde) få nok tørklæder....bom bom bom det tror jeg ikke....Derfor vil jeg gerne deltage ...

    SvarSlet
  48. Jeg er bare så meget med de tørklæder er så fede:O)

    gitte@frigaard.info

    SvarSlet
  49. Fin Give away, jeg er med :0)

    SvarSlet
  50. Uhhh jeg elsker tørklæder! Jeg er helt klart med her :)

    SvarSlet
  51. Lækker give away! Jeg vil meget gerne deltage :o)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  52. Lækre sager! Jeg er med:)

    Eva Sørensen
    dooz@city.dk

    SvarSlet
  53. En mor-give away - hvor lækkert! Jeg er med:)
    Og tillykke til jer med jeres nye hus!
    Mh Hanne

    SvarSlet
  54. Jeg lægger hermed en kommentar og krydser fingre :) Vh. rikkeriks85@gmail.com

    SvarSlet
  55. Skønne tørklæder - jeg er med :D

    SvarSlet
  56. Sikke fine tørklæder.. Jeg deltager gerne :-))

    SvarSlet
  57. Jeg er også med! Dejlig giveaway!

    SvarSlet
  58. Jeg elsker tørklæder, der kan pifte ethvert outfit op. Deltager gerne og krydser fingre :-)

    SvarSlet
  59. Iiih, og jeg som LIGE står og mangler et nyt tørklæde... ;) Krydser lige for at jeg er heldig.

    SvarSlet
  60. Altså tørklæder kan man jo aldrig få for mange af :-)
    Krydser fingre for at jeg kan være heldig.
    tine-michael@pc.dk

    SvarSlet
  61. Hvor er de bare fine - jeg vil helt sikkert også gerne deltage :)

    SvarSlet
  62. Hej, jeg prøver lykken, det er fine sager

    SvarSlet
  63. Hvor lækkert! Jeg er med!

    SvarSlet
  64. Kan altid bruge et tørklæde :-) Trine
    enemaerke@stofanet.dk

    SvarSlet
  65. Jeg vil da også rigtig gerne være med:)

    SvarSlet
  66. Skønne skønne sager. Elsker tørklæder.

    Mvh Mette

    SvarSlet
  67. Deltager meget gerne ღ (。◕‿◕。) ღ

    mvh karin christensen

    trunte.lina@live.dk

    SvarSlet
  68. Jeg er helt sikkert med :-)

    brittschen@mail.telenor.dk

    SvarSlet
  69. Man kan aldrig få for mange tørklæder, så jeg er da helt sikkert med Mette:)
    Kh Mia

    SvarSlet
  70. Jeg tror at jeg vil prøve lykken :-) jeg har aldrig vundet noget før, men en gang skal jo være den første!! Hav en god aften.
    Pia
    P.nordbjerg@gmail.com

    SvarSlet
  71. Mangler helt vildt et tørklæde,så håber jeg vinder et af disse
    mvh
    Kirsten
    kirstenaakerman@hotmail.com

    SvarSlet
  72. tillykke med huset :-)))
    mvh maria, mariaskywalker@hotmail.com

    SvarSlet
  73. Man kan ikke have for mange tørklæder!... Vel? :)
    Jeg vil meget gerne være med

    SvarSlet
  74. Hvor er de fine, vil rigtig gerne vinde, elsker bare tørklæder.
    Heidi

    SvarSlet
  75. I'm in! tørklæder kan man bestemt ikke få for meget af.

    SvarSlet
  76. Lækkert! :-)

    vh stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  77. Lækre tørklæder, jeg er med :-)

    SvarSlet
  78. wooooooooow!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  79. Hvem kan ikke bruge et tørklæde mere?? :-)
    Kh. Heidi / Pangfang

    SvarSlet
  80. Lækre tørklæder !!

    Kh Katrine

    etopbyggeteventyr@hotmail.com
    www.etopbyggeteventyr.dk

    SvarSlet
  81. Tørklæder kan man aldrig få for mange af :0)

    SvarSlet
  82. Jeg vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  83. lækker lækker giveaway og selvfølgelig er jeg med!

    SvarSlet
  84. IIIH HVOR LÆKKERT - jeg vil rigtig gerne være med:)

    SvarSlet
  85. Jeg vil gerne være med :)

    Tillykke med huset :)

    SvarSlet
  86. Sikke en lækker give-away. Især det neon-stribede er super sommer-fint! :)

    SvarSlet
  87. Uh en lækker give-away, jeg deltager helt sikkert også og krydser fingre for at vinde :)

    SvarSlet
  88. Rigtig flotte! Håber, jeg vinder :) sofie_steens (a) hotmail.com

    SvarSlet
  89. hold da op en fed gave ;)
    jeg er da helt klart med
    Mette

    SvarSlet
  90. Jeg er helt vild med det stribede.
    Jeg vil gerne være med.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  91. Skal da helt sikkert være med - sikke skønne præmier :)

    bilgaardkreative.blogspot.com

    SvarSlet
  92. Jeg er også gerne med :-)

    SvarSlet
  93. Sikke en inspirerende blog! Og sikke lækre tørklæder <2
    Vh
    Maria Seidelin - trold_maria@hotmail.com

    SvarSlet
  94. Hvor er de flotte. Jeg vil også gerne være med.

    SvarSlet
  95. Jeg vil gerne deltage
    krydser finger for det grå med sommerfugle

    SvarSlet
  96. Elsker både tørklæder og give aways

    SvarSlet
  97. Super fine tørklæder, er ret vild med det stribede :)

    SvarSlet
  98. Det bliver så spændende for jer
    Deltager meget gerne

    X
    Margit

    SvarSlet
  99. Så flotte... Jeg er klart med :)

    SvarSlet
  100. Ih jeg kan da også lige nå at hoppe med...jeg er ret vild med både det stribede men også det pink er ret cool...tja de er jo alle flotte :D

    Jeg krydser...:)

    SvarSlet
  101. Hvor er det nogle fine tørklæder. Jeg vil gerne være med.

    SvarSlet
  102. Helt sikkert en give away jeg gerne vil deltage i, da jeg ELSKER tørklæder.
    Kh. Lene

    SvarSlet
  103. Dem løber jeg ikke fra... Total læks
    Maike

    SvarSlet
  104. Flotte tørklæder - krydser fingre og tæer
    VH Trine
    trinekofod (a) yahoo.com

    SvarSlet
  105. Lækre tørklæder :-)
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/

    SvarSlet
  106. super tørklæder - krydser fingre for at jeg bliver den heldige mellem de mange :)

    SvarSlet
  107. Jeg er vild med de grå tørklæder.. Både det med sommerfugle og det med blomster.
    Krydser fingre.
    Jeg har selv en give away for hækleinteresserede igang på min blog.
    Hilsen Louise

    SvarSlet
  108. Jeg er med

    Reza ismaili
    Reklamer1982@gmail.com

    SvarSlet
  109. Uha...hvor er de søde de tørlæder.
    Jeg krydser mine fingre frem til 01/07-12, og håber at jeg er en af de heldige.

    SvarSlet
  110. Fine tørklæder :)
    malene_ruskjaer(snabel a)hotmail.com

    SvarSlet
  111. Yaaay, jeg ELSKER tørklæder, det er min yndlingsting af tøj. Hvis jeg vinder vil de i hvert fald blive brugt (meget) :D Og jeg har lige luret lidt på det på billedet og de ser super fede ud!

    kreativhygge@hotmail.com
    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  112. Lækre tørklæder, her må jeg være med :o)

    gitte_nielsen_dk@yahoo.dk

    ps. skøn blog :o)

    SvarSlet
  113. Jeg vil rigtig gerne være med :)

    SvarSlet
  114. Den er jeg med på - uff, hvor ser de fine ud! Fra ancebak

    SvarSlet
  115. Hold da op hvor er de fine, men det er jeg vidst ikke ene om at synes ;)
    Jeg deltager gerne :)
    God sommer

    SvarSlet
  116. sikke nogle lækre tørklæder! jeg håber jeg kan blive en heldig vinder :-D

    SvarSlet
  117. Uhh jeg kan lige nå og være med :)

    SvarSlet
  118. Juhu, jeg når også at være med :)

    SvarSlet
  119. Selvfølgelig skal man da være med her, tørklæderne ser skønne ud!!

    - Charlotte

    SvarSlet
  120. Ja, så hopper jeg i HVERT fald også på. Ikke særlig tit, at man får en ekstra chance..
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  121. hep hep jeg er også med

    stinafrigaard(a)hotmail.com

    SvarSlet
  122. Skønne tørklæder - krydser fingre:-) her på falderebet:-)
    ..og tillykke med nøglen - forøvrigt:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  123. Jamen jeg er jo mega heldig! Troede egentlig st jeg havde tilmeldt mig! Jeg krydser fingrer.
    Hilsen Mette (mette_green@live.dk)

    SvarSlet
  124. Lækkert kan lige nå at være med :o)
    Mvh. Katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  125. Ih ha, satser på at jeg kan nå at være med. Krydser ALT hvad der kan krydses.

    Hilsen joan M.

    joan_munk@hotmail.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...