lørdag den 2. juni 2012

Så blev det vores fødsesldag igen!

Min mand og jeg har - som nogen måske husker - nemlig fødselsdag idag - begge to!!!

Der er altid kamp om, hvem der står op og laver morgenmad til den anden, og i dag var jeg heldig at få lov at snue et par timer længere, og derefter blev jeg vækket med nybagte boller og gaver :-) Gaverne må I få at se senere - for nu blot et billede af en super fin pakke fra Tamra.... indholdet kan man jo prøve at gætte :-)

Senere skal der være fest - for selv om det kun er hhv. 37 og 39 vi bliver - så skal vi da fejres alligevel, ikke?




14 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen til jer begge Mette. Håber I får en fantastisk dag.
    Knus Mia

    SvarSlet
  2. forresten tak for stofpakken i går, går snart i gang med kjolen...

    SvarSlet
  3. Håber i får en rigtig god dag, min mand og jeg har også fødselsdag samme dag, lidt pudsigt at vi er to herinde der "lider" den samme lidt sjældne skæbne ;-)

    SvarSlet
  4. tillykke til jer begge :)

    jeg gætter på et mummikrus i pakken :)

    SvarSlet
  5. Tillykke med dagen. Mon ikke det er et Muumikrus i gaven.

    SvarSlet
  6. Tillykke med fødselsdagene :) Håber I får en god dag med masser af gode gaver :)

    SvarSlet
  7. Tillykke til jer begge to:-) Nyd dagen.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  8. Tillykke tilykke til jer begge :)
    Solen skinner for jer på Lolland kan jeg berette!

    SvarSlet
  9. Stort tillykke til jer begge :O)

    Sommer Smil fra Tulle Momsemor

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med dagen til jer begge :)

    Ringede med et stort "Tillykke" til min grantante idag.. Hun blev rigtig glad, men gjorde mig efter halvt gennemført samtale opmærksom på at det først er imorgen... Hehe.. *Ups*

    SvarSlet
  11. Tillykke til jer begge - håber dagen har været lige som I måtte ønske :-)

    SvarSlet
  12. Forsinket tillykke med i går til jer begge to :o)
    - og sikke en flot dag. Tak for solskin!
    /Liv

    SvarSlet
  13. Forsinket TILLYKKE med fødselsdagen til jer begge.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...