fredag den 22. juni 2012

Mere brugt tøj til salg!

Så har endnu en i husstanden ryddet op i sit skab. Nemlig Isabella. I guder nogle bunker, men jeg har reddet det pæneste og tænker, at der måske er nogle piger derude (lidt større piger), der kunne bruge lidt nyt til garderoben til en billig penge?

Jeg skriver str. under hvert billede - og så er det ellers 25 kr. pr. del (undtagen svigermors strik, som koster 75 kr.) + porto. Måske du kan hustle dig til rabat ved køb af flere stykker :-) Pengene går ubeskåret til pre-teenageren :-)

CRISP, str. 11-12 år

&Now, str. 134

Units, str. 10-11 år

L.O.G.G., str. 140 (farverne snyder - den er grønlig med pink og grå)

Name it, str. 140, 9-10 år

L.O.G.G., str. 140

HJORTH, str. 12 år., 146-152

SOC, Str. 134-140

808, Str. 12 år

Frezko, str. 11-12 år

Phink Industries, str. 134

Milibe, str. 11-12 år

Jeans, str. 12 år.

Hilfiger jeans, vasket én gang, str. 12 år

L.O.G.G. str. 134

SOC, str. 134-140

L.O.G.G., str. 146

Tørklæde

Lisa Rose, str. 134-140

Str. 134-140

Svigermors strik, superwash kradsefri uld, str. 10 år ca.

6 kommentarer:

  1. Ih, den strik er lækker. Desværre kan mine unger slet ikke klare nogen som helst form for uld, ellers var jeg på :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ditte - sådan er det også her i huset, men de her trøjer i superwash går an :-)

      Slet
  2. jeg vil gerne købe frezko kjolen med sort/hvide striber. Milibi trøjen og striktrøjen. Skal jeg skrive på en mail?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sine

      Ja, det må du meget gerne - mettekirkeskovjensen@gmail.com

      Kh. Mette

      Slet
  3. Hejsa.
    Hvis Hjort buksedragten ikke solgt, vil jeg gerne købe .

    Min mail er lehto77@hotmail.com så vi kan aftale nærmere med betaling og adresse.

    mvh. Mette

    SvarSlet
  4. Du burde lave en salgsside :O)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...