søndag den 24. juni 2012

Flytterod!

Flytterodet er begyndt at gøre sit indtog! Vores kæmpe skab blev solgt, og det blev hentet igår, så nu er vores tøj i fri dressur på en bøjlestang! Det varer ikke længe, før jeg ingenting kan finde.... men i aften står den bare på sofahygge efter en skøn Skt. Hans weekend i sommerhus med gode venner.

Hvis du ikke fik set alle stofpakkerne, som jeg fik lagt på igår - så kan du se dem her, hvis du mangler lidt til stoflageret :-) Enkelte er udsolgte, og jeg skal få det opdateret snarest.


3 kommentarer:

  1. Hihi åh hvor jeg kender det, vi flytter om en uge ignorer pt 2 voksne, 2 børn under tre og tredive flyttekasser plus det løse på halvfjerds kvadratmeter!

    SvarSlet
  2. Og min iPhone driller som sædvanligt med sin ordbog men der skulle naturligvis stå vi tæller og ikke ignorer. For et kaos som det jeg lever i pt kan dæleme ikke ignoreres!

    SvarSlet
  3. OK.. de første 2 kommentar fra Jeanette fik mig sådan til at grine at jeg helt glemte hvad jeg ville skrive - så tak for det Jeanette ;O)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...