lørdag den 16. juni 2012

Nyt smukt vattæppe!

Jeg har købt dette fantastiske vattæppe af Elisabeth, da hun var så sød at henvende sig til mig, da det skulle sælges - Tusind tak! Det er nemlig favoritprintet, som dem, der følger med herinde ved - og det vidste Elisabeth også :-)

Det er slidt og hullet, men i mine øjne er det noget af det smukkeste. Og Karen og far har netop indviet det sammen med sangbogen og en lille hyggestund inden middagsluren. Vi er ved at revne af stolthed over den lille, som nu synger sange fra den ene ende til den anden og kan huske hele tekster og mange vers. Det er simpelthen så sødt :-)


14 kommentarer:

  1. nej hvor er du heldig!! - tillykke med det, det er fantastisk!:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Marlne - jeg føler mig også ganske heldig - SÅ fint :-)

      Slet
  2. Hvor dejligt at se, at det er faldet i god jord hos den lille frøken:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro, at det er - hun har taget det i besiddelse, og jeg har endnu ikke fået lov at låne det, mens hun er vågen :-)

      Slet
  3. Ej Gud hvor er det smukt, anede ikke det fandtes som vattæppe... Har godt nok set dem nogle steder i Blogland, men troede det var noget i dygtige syersker selv havde fikset.... Men i guder, et nyt behov er godt nok opstået her da....

    Tillykke med dit meget heldige køb

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er utrolig smukt! Vi laver forsøg med at sy dunebetræk om til vattæpper - så måske du kan være heldig den vej :-)

      Slet
  4. Hvor er det smukt - ønsker mig ønsker mig...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Du kan tro, jeg også ønskede mig det, så er temmelig glad :-)

      Slet
  5. Ejj hvor er det bare flot, forstår godt du er glad for det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du kan tro, at jeg er glad - bare så fedt, når man har sukket efter noget, at det så lige pludselig lader sig gøre!

      Slet
  6. Er det ikke det samme slags stof som du har salg, bare i en anden farve??

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo det er det nemlig! Så samlingen er nu udvidet :-)

      Slet
  7. Kan godt forstå at du er glad for det tæppe - det er smukt og stolthed over vore børn skal altid deles :O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja på forunderlig vis kan man slet ikke lade være med at dele de små stoltheder efterhånden som de dukker op :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...