mandag den 25. juni 2012

Lappe-lækkerier!

Igår aftes skar jeg 36 lapper af mine bedste stoffer. En kunde har taget sig mod til at sy et babytæppe/legetæppe, og efter hendes ønsker om grøn, brun, orange og lidt blåt har jeg fundet lækkerier frem. Det er en helt ny fornemmelse ikke selv at skulle sy herlighederne sammen, men med flytning lige om hjørnet, er det nok meget godt :-)

Jeg glæder mig helt vildt til at se hendes færdige resultat! Kan det blive andet end lækkert? Og har du en favoritlap blandt de 36?

  






21 kommentarer:

  1. Jeg er solgt, hvor bliver det fedt. Glæder mig til at komme i gang med Storms i næste uge:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er blevet super fedt! Glæder mig også til at se Storms med alle de skatte, du har samlet!

      Slet
    2. Tror det bliver til to, et til sengen og et til hygge i stuen (et i blå/grøn/turkise farver og et i brun/gul/orange, eller måske to blandede, ved det ikke helt).

      Slet
  2. wow laver du flere i samme stil?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Natanja - Jeg laver, hvad der bliver bestilt :-) Så ja - det er en mulighed :-)

      Kh. Mette

      Slet
  3. Sejt, jeg ved godt hvem de er til, for jeg sendte hende videre til dig, da jeg var helt sikker på, at du var klar på opgaven :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line

      Det er nemlig rigtigt :-) var lige ved at skulle sende dig en mail med tak, men nu får du den her :-)

      Kh. Mette

      Slet
  4. Er sikker på det bliver lækkert, det tæppe! Min favorit er de orange fugle :-)

    SvarSlet
  5. Sikke nogle lækre stoffer...min favorit er de der høns! Hvilket egentlig er lidt overraskende for mig, for jeg plejer ikke at være hønse agtig...men det kan man måske blive med aldren:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  6. Dejlige lapper og fedt med så mange billeder så man rigtig kan se alle printene. De orange kaniner og smølferne hitter hos mig, bliver aldrig træt af orange og elsker bare smølferne:)

    SvarSlet
  7. Waaou, det kan da ikke andet end blive et helt fantastisk tæppe!

    SvarSlet
  8. Hvor bliver det fint :)
    Jeg har altid elsket det brune stof med æbler, så det må blive min favorit - men for dælen, hvor er der mange skatte i mellem :)

    SvarSlet
  9. Skjønner godt det klør i dine fingre etter å sy det selv, ordentlig vakkert blir det. =) Min favoritt: BLÅ ELEFANT
    Sommerklem ToneB

    SvarSlet
  10. Hvor bliver det fint, glæder mig til at se det færdige resultat. Er lige blevet fast læser hos dig, og tilmeldt dig på min blogroll. Måske du har lyst til at se min blog, evet tilføje mig til din blogroll. Kan nemlig se, at vi begge er ret så kreative.

    Mvh Helena
    madebyme.helena.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Mums.. små orange kaniner, de er nu kære..

    SvarSlet
  12. Min favorit er de gule fugle, en skam man aldrig kan opdrive det :) tusind tak for stoffet jeg har modtaget det , det er lækkert kram

    SvarSlet
  13. Det er da umuligt at finde EN favorit blandt alle de skønheder!
    Det bliver et super flot tæppe!

    SvarSlet
  14. Ihh, nu håber jeg virkelig at det blir et flot resultat, når det nu er mit første patchwork projekt. Skal nok sende et billede til Mette, så I kan se resultatet.
    Endnu engang tak til Line fra xo ein ding og Mette, for jeres hjælp og opbakning :-)

    SvarSlet
  15. Er helt vild med elefanterne, er sikker på det blir et super fint tæppe :)

    SvarSlet
  16. Wow! Det bliver så flot
    Kh Mette

    SvarSlet
  17. Stoffet med det lille skib i åen er bare for sødt. Håber der kommer et billede på af det færdige tæppe.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...