torsdag den 28. juni 2012

Hvor meget fylder Kirkesjov? - en lille konkurrence...

I aften er det mine kreasager, der står for tur! De skal pakkes ned - og jeg skal være væk fra dem i godt 14 dage... uhh - det bliver svært, når man er vant til at sove side om side med sine retrostoffer :-)

Men i den forbindelse tænkte jeg, at vi skulle have en lille lynkonkurrence?

Jeg reger med at pakke det meste i store blå IKEA-sække - så hvor mange sække mon det fylder? De er trods alt rimelig rummelige.... Jeg aner det ikke selv, men hvis du vil gætte med, kan du gøre det her i kommentarfeltet :-)

Der er en stofpakke på højkant!

For at hjælpe lidt, kan I her se min reol, hvor langt det meste er opbevaret. Men der er nu også en 3-4 små skabe hist og pist, hvor der også har sneget sig stof ind på forunderlig vis .... :-)

105 kommentarer:

  1. Ha ha ha, sjov lille konkurrence. ;-) Jeg gætter på 11 poser - med top! ;-) go pakkelyst.

    SvarSlet
  2. Det første jeg tænkte var 8 - så prøver lykken selvom det lyder af meget :)

    Men lidt sjov ide.

    SvarSlet
  3. Umiddelbart tænker jeg 10, men kan se at buddene er rimelig ens, så jeg siger......hmm.....13 :)
    Sæt i gang

    SvarSlet
  4. Jeg tror jeg vil gætte på 13 ikea tasker.
    14 dage uden krea sager. Det bliver ikke sjovt, føler med dig.

    SvarSlet
  5. Så prøver jeg at gætte på 7.. :-)

    SvarSlet
  6. 7 tasker er helt sikkert det rigtige antal :O)
    God fornøjelse
    Eva

    SvarSlet
  7. Jeg gætter på 5 tasker...
    Der kan være ret så meget i dem, hvis de pakkes rigtigt ;o)
    :o) Karina

    SvarSlet
  8. Hmmm Jeg tror på 12 poser

    SvarSlet
  9. Jeg vil gætte på 16 tasker :)

    SvarSlet
  10. 17 - jeg tror, du kommer op på 17.
    God pakkelyst!

    SvarSlet
  11. Jeg gætter på 8 meget fyldte poser ;-)

    SvarSlet
  12. nu har jeg fornyligt flyttet og har slet ikke så mange til som dig - og jeg havde 8 flyttekasser.
    så jeg gætter på at du kommer op på 14 poser :) Det fylder mere end man tror

    SvarSlet
  13. JEg tror også på 7 poser :-)

    SvarSlet
  14. uha det er svært der er nok 11 poser... god pakkelyst

    SvarSlet
  15. 12 poser er mit bud! God fornøjelse med pakkeriet.

    SvarSlet
  16. Jeg vil gætte på 9 poser. Kan huske, da jeg skulle flytte, at stoffet fyldte enormt meget :-)

    SvarSlet
  17. Jeg vil gætte på 9 poser, til alle dine fine ting.
    Kærlig Hilsen Heidi
    www.egholmvej16.blogspot.com

    SvarSlet
  18. Tja, 12 poser skal der nok gå til. Alt er jo ikke lige fleksibelt når man pakker.
    God fornøjelse, det er en oplagt mulighed for at få sine ting sorteret. Vi flyttede for 11 år siden, og jeg tror stadig det står lidt der ikke er pakket ud i maskinhuset.....

    SvarSlet
  19. Helt sikkert 15 poser med alt det pæne stof du har ::)

    SvarSlet
  20. Bum, bum... det må fylde lige præcis 14 poser :) sofie_steens (a) hotmail.com

    SvarSlet
  21. Mit bud er et sted mellem 10 og 15 poser. Men det går jo nok ikke som et bud, så jeg sætter mig på 13 af de store blå IKEA poser. God pakkelyst.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  22. Jeg gætter på 8 poser...spææændende:-)

    SvarSlet
  23. Jeg tror du kan mose det ned i 10 af de blå IKEA poser, der kan være vildt meget i dem... Stakkels ham det dkal slæbe dem ned sf trapperne ;0)

    SvarSlet
  24. Jeg er sikker på at vi er over 10, så mit gæt er 14 poser

    SvarSlet
  25. ja 10 må klart være det rigtigte antal:)

    SvarSlet
  26. Mit første gæt var 12 så det holder jeg mig til.
    God pakke lyst til dig, jeg er også selv ved at pakke alle mine ting ned.

    Hilsen Mette

    SvarSlet
  27. Uhh der kan være meget i en Ikea-pose, men der er jo altså også meget stof ;o)
    Tror mit gæt bliver 14 poser ;o)
    Pernille
    pillesk@live.dk

    SvarSlet
  28. Jeg gætter på 7 :) Der kan jo være uendelig meget i de poser!
    Hilsen Christina

    SvarSlet
  29. 6 poser tror jeg, der kan være meget i dem
    mvh
    Kirsten Aakerman
    kirstenaakerman@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Uhh - det bliver svært at være uden adgang til de skønne stoffer så længe, men jeg er sikker på, at du får travlt med alt muligt andet i mellemtiden:-)

    Stof er tungt, så hvis du også skal kunne løfte på poserne, tror jeg, at du fylder 15 poser:-)

    Kh Anne-Mette

    SvarSlet
  31. Har selv lige haft mit kreaværelse pakket ned, så jeg ved det fylder en hel del.

    Og da jeg fuldte 10 flyttekasser og det så uden det som var sneget sig ind andre steder så er jeg sikker på at du let kommer op på mindst 15 tasker.

    God pakkelyst KH Lene

    SvarSlet
  32. Jeg gætter på 9 godt fyldte poser :-)

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  33. Med det fra de andre skabe så er jeg oppe på 17 poser..

    SvarSlet
  34. Mit gæt er 16 poser :)Go pakkelyst!

    SvarSlet
  35. Puuha, jeg tror nu nok omkring 14, det er jo ikke lige til at sige hvor meget du topper dem ;)

    SvarSlet
  36. Det kommer jo lidt an på, hvor meget du propper dem, men jeg ved at der kan være rigtig meget stof i sådan en ikea-pose. Så jeg vil gætte på 7 (= mit lykkenr!)

    SvarSlet
  37. Når du nu har fundet det hele frem skal det nok komme til at fylde et par poser.
    Bum Bum, mon det kan proppes i 12 godt fyldte?

    SvarSlet
  38. Jeg tror der er ti poser.
    Sjov konkurrence:)

    SvarSlet
  39. Hej Mette!
    Puha, sikke mange lækre sager! Jeg tror du kommer til at fylde 10 poser ; )
    Pøj-pøj med flyttingen!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  40. Jeg gætter på 13 ikea poser :D

    SvarSlet
  41. Så siger jeg 14 poser : )

    Ps. der er pakkeleg på min blog

    SvarSlet
  42. 9 blå poser med lidt top...

    Kh Mette

    SvarSlet
  43. Uh sikken herlighed, med lidt god vilje tror jeg det kan være i syv poser:)

    SvarSlet
  44. Der er dælme meget, og hvis du siger der er mere i skabe osv. og alt vattet osv tæller med, så gætter jeg på 20 poser hvis det er på størrelse med de store sorte sække.

    SvarSlet
  45. Hmm... 6 stk tror jeg. :)

    SvarSlet
  46. Jeg gætter på 7 stk - hvis alt fra reolen + lidt ekstra skal pakkes i poserne :-)

    SvarSlet
  47. Jeg gætter på 12 poser :-) helleallan.larsen@gmail.com

    SvarSlet
  48. Jeg gætter på 14 poser. Simpelthen fordi det var min første indskydelse :o)

    SvarSlet
  49. 11 og 1/2 pose gætter jeg på :)

    SvarSlet
  50. Min første indskydelse var 10 poser, så det gætter jeg på. God pakning! :o)

    SvarSlet
  51. Hold da op sikke en masse! Helt sikkert 15 poser!!
    Hilsen Mette (mette_green@live.dk)

    SvarSlet
  52. Mon ikke det kan være i 8 godt proppede ikeaposer, men du har så lige et par æsker der ikke kan være der, som må stå ved siden af;0)

    SvarSlet
  53. Hmmmm tror helt sikkert der er 10 poser ;O)

    SvarSlet
  54. Må byde ind med 14... Go fornøjelse:-)
    Wickinielsen@gmail. com

    SvarSlet
  55. 13 poser er mit gæt :-) Men det lyder nu egentligt voldsomt, men jeg tror også bare du har rigtig meget!

    KH

    SvarSlet
  56. Jeg gætter på 11 poser :-)

    SvarSlet
  57. oj, vad svårt men jag gissar på 8 påsar. : )

    SvarSlet
  58. 5000 poser nok vildt overdrevet hehe

    jeg gætter på 14 hele poser og en halv pose :)

    SvarSlet
  59. og det du ikke kan få plads til sender du bare hjem til mig ;)

    SvarSlet
  60. Jeg vil sætte mit gær til 12 Ikea poser.
    Glæder mig til at høre hvordan det ender

    SvarSlet
  61. Der kan jo være meget i IKEA-poserne, kan du få det proppet ned i 5?

    SvarSlet
  62. 18 poser :)

    eydtorhalsdottir@hotmail.com

    SvarSlet
  63. Jeg gætter på 6 poser :-)

    SvarSlet
  64. Jeg gætter på 11 poser.. Er selv ved at flytte, og er overrasket over hvor meget det fylder...

    SvarSlet
  65. 9 ½ pose - Det der ikke er plads til, kan du bare sende hjem til mig ;o)
    God arbejdslyst med pakningen.

    SvarSlet
  66. Først tenkte jeg 9, men innser at det kan bli for lite så jeg slår ordentlig til og gjetter på 15 og en halv.
    Lykke til med pakkingen, det skulle vel gå greit når det er sånn orden som dette! =)
    Klem =)

    SvarSlet
  67. Mit bud er 7,5 poser!! God fornøjelse med pakkeriet :-)

    SvarSlet
  68. jeg gætter på 16 poser - god fornøjelse med nedpakningen :-)

    SvarSlet
  69. Jeg vil gætte på 17 poser :)
    Har selv lige oplevet at blive overrasket over hvornår grænsen er nået for de der ikea poser :-p

    SvarSlet
  70. Jeg gætter på 12 poser plus en pose fra Føtex :-) puha god fornøjelse, det blir da noget af et arbejde!

    SvarSlet
  71. 19 ;) glæder mig til at se hvordan i kommer til at bo!

    SvarSlet
  72. 6 poser, hvis de pakkes godt.

    SvarSlet
  73. her gættes på 8 poser :)

    SvarSlet
  74. Jeg gætter på 14, det er sådan et dejligt tal. Min fødselsdato og også fødselsdato for 2 af mine børn. Ja og så tror jeg at det fylder 14 Ikeaposer - bare fordi!!

    KH Charlotte

    SvarSlet
  75. Mit gæt vil være 15 poser :-)

    SvarSlet
  76. 9 tror jeg. Håber heldet er med mig.

    Mvh Helena

    SvarSlet
  77. Jeg gætter på 7 poser :-)
    K.h. Trine (enemaerke@stofanet.dk)

    SvarSlet
  78. Hmmm jeg gætter på 6 poser - med top :)

    SvarSlet
  79. Et godt bud herfra må være 9 STORE OVERFYLDTE poser...

    SvarSlet
  80. 12 er svaret fra mig -eller vel retter et gæt :)god flytning..

    SvarSlet
  81. jeg gætter på 20 sække du har afligevel mangen lækker ting mvh kristina sp

    SvarSlet
  82. Jeg gjetter 21 poser :)

    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlet
  83. De der blå IKEA blå poser er jo slet ikke så store, hvis altså man skal overbeviseanden om at man ikke ret meget stof!
    Så jeg gætter på 21 stk.
    Gitte

    SvarSlet
  84. Din mand må være meget overbærende :O)
    Håber du får et helt værelse til dine sysler nu.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...