onsdag den 20. juni 2012

Klargøring af stofpakker og et lækkert fund!

Igår aftes havde jeg besøg af hende her - og vi gik altså til makronerne! Vi rev og flåede i de lækre gamle betræk, og fik lavet en masse lækre stykker, som i løbet af weekenden bliver til skønne stofpakker, som du måske skal have en af? Men altså - det er ikke rigtig til at se det på reolen? Jeg må gøre en større indsats i nær fremtid, men for nu ligger der over 100 lækre stykker og venter på tid til at fotografere, nummerere osv.






Og på vej hjem fra vuggestue med Karen blev vi stoppet af en af de søde piger fra butikken. Ud af bagagerummet på sin bil hev hun det skønneste betræk med to pudebetræk frem, og spurgte mig, om det var noget, jeg kunne bruge? Øhhh - JA! Det er vasket, rullet, presset og strøget, som kun ældre damer i genbrugsbutikker kan gøre det - og i den flotteste stand udover at det er et super lækkert print i fantastiske farver! Tusind tak Mette!



21 kommentarer:

  1. Ej, hvor var det sødt af hende! Og hvor er det fint - jeg har det selv i brun og gul:)

    SvarSlet
  2. Det var da en dejlig dejlig gave. Min mor har faktisk præcis samme sæt - det er floooot (og hun vil ikke af med det, hmmm... ;-) )

    SvarSlet
  3. Heldige asen, det har jeg også haft noget af i denne og blå udgave, men meget mere slidt:)
    God aften
    Kh Mia

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint - det nænner du vel ikke at sætte saksen i?

    Jeg har haft et par små rester af både den blå og lilla version, som jeg har brugt til et patchworktæppe til bilen til min datter: http://kreauglen.blogspot.dk/2012/01/patchworktppe-til-bilen.html.

    SvarSlet
  5. nøj nogle fine farve, det ville ikke have gjort mig noget hvis en havde fundet det til mig :)

    SvarSlet
  6. det er såå smukt - jeg har 2 hele sæt af det i lyseblå som altid er lækkert at sove i

    SvarSlet
    Svar
    1. Stinne, sig til hvis du vil af med det lyseblå...... :-)

      Slet
  7. åh glæder mig til at se de pakker til salg :-)

    SvarSlet
  8. Åh, Mette - det er svært at være standhaftig, når du sælger ud....
    Men nu er det jo også snart næste måned, så mon ikke jeg kan fremskynde mit "stof-budget" lidt - jeg finder sikkert ikke rigtig noget i sommerferien vel...?
    Glæder mig til at se de 100 stykker...håber, der er lidt grønt, lilla og rødt i :o)

    SvarSlet
  9. Nøj, hvor er det lækkert det lækkert det lilla stof! :)

    SvarSlet
  10. Hov forresten - ved du om de har sendt de lækre sengesæt fra Elefant give Away'en? Har desværre ikke modtaget noget endnu, men venter spændt! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige et hurtigt svar :-) Han sagde at de ville blive sendt i denne uge, men jeg har heller ikke modtaget noget endnu - så vær ikke bekymret :-)

      Slet
    2. Tak for hurtigt svar! ;)

      Glæder mig...

      Slet
  11. Ej findes det også i lilla.... suk, savle osv.. har 2 betræk u brunlige farver u det motiv, og små stykker i yseblåt, det er så fint... og selvfølgelig m nt of denmark mærke i... de har altså lavet meget godt...

    SvarSlet
  12. wow er vild med det lilla sæt - puha det er flot.

    Skal også snart ha sendt en bestilling afsted til dig :)

    SvarSlet
  13. Hey :)
    Du sku ikke ligge inde med noget Grønt bygraziela-kløver stof!?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne - Jo, det har jeg. Ikke voldsomme mængder, men alt efter hvor meget du skal bruge, kan jeg nok godt hjælpe. Skriv en mail - mettekirkeskovjensen@gmail.com

      Kh. Mette

      Slet
  14. ååh, det er det fineste stoffet jeg har sett!!

    SvarSlet
  15. Faktisk så syntes jeg at de små bær ligner sjove øjn, der titter frem. Et glad sæt :O)

    SvarSlet
  16. Det havde jeg også på et tidspunkt i en grålig version med rosa/lilla blomster, så vidt jeg husker. Det var noget mere slidt end dit, men jeg ved, hvor der findes et par pudebetræk, hvis du vil starte en samling med forskellige color ways.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...