torsdag den 21. juni 2012

Detalje med Masking Tape

Jeg fik en idé den anden dag, og igår aftes fik jeg prøvet den af. Og resultatet - det er jeg meget tilfreds med!

Mit behov opstod, da vores Avesjov bukser mm. stort set hver eneste dag i butikken ligger i et syndigt rod, efter at folk har været bunkerne igennem for at kigge størrelser. Og løsningen lå jo lige for - inspireret af jeans i butikkerne, hvor størrelsen ofte er synlig, så man ikke behøver at have det hele ud.

Så nu er Avesjov knickers og bukser pimpet med Masking Tape hvoraf størrelse og type fremgår. Er det ikke bare super fint? Det er da lige prikken over i'et? Og ideen er hermed videregivet :-)




27 kommentarer:

  1. Virkelig en go idé! Jeg elsker når det er nemt at finde størrelser på tøjet i butikkerne. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nemlig det :-) Og så er det da bare en fed farveklat også :-)

      Slet
  2. Skøn idé..

    Jeg kommer bare til at tænke på- making tape er jo beregnet som tape, så deres klæbeevne, kommer det ikke til at efterlade et spor af hvor det har siddet når man så tager det af?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mia - Det er slet ikke til at se, hvor det har siddet. det er jo også det fede ved MT - at man kan tage det af og bruge det igen i uendelighed nærmest - og uden at det efterlader spor, som almindelig tape :-)

      Slet
    2. Det er jo bare super:) Tanken slog mig bare lige, ville jo være rigtig synd hvis det gjorde... :)

      Slet
  3. Svar
    1. Tak - og er altså også ret tilfreds :-)

      Slet
  4. den ligger jo lige til højrebenet alle kunne se den gode ide ... så smart :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja nogle gange ligger løsningerne lige foran snuden på en, uden at man kan få øje på dem!

      Slet
  5. Hejsa
    Hvad koster Jeres knickers i en str. 86?
    Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pernille - De koster 199 kr. :-)

      Slet
    2. Super - skriver lige en mail til dig ;o)
      Pernille

      Slet
  6. Det var sgu da smart Mette. Super ide... Og så flasher du lige en hel masse 86..... Suk:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Louise - Og undskyld :-) Du må kigge væk :-)

      Slet
  7. Super smart og ser fint ud :-)

    SvarSlet
  8. Orv ja, super smart.. det giver forhåbentlig tid til andet end at lægge bukser sammen og på plads :)

    SvarSlet
  9. Hej Mette!
    Hvor smart! TAK for en flot idé at bruge masking tape til! :0)
    Spørgsmål: Samler du kun på Smølfer i stof og tapet-udgave, eller gjælder det også de små, glad figurer? Jeg fandt næmlig nogle her i dag, og vil lige høre om det er noget du vil have? (Jeg er ikke selv samler af de glade Smølfer ; )

    Kh Marthe

    SvarSlet
  10. SÅ dejligt ikke at skulle rode det hele igennem :O)

    Købte en gang et par bukser til min datter, der dengang var omkring 8-10 år. Hun fik lov til at tage dem på med det samme, men det er først da vi står og venter på bussen at jeg opdager at hun har et klistermærke bag på bukserne, der går hele vejen ned - det var størrelsen :O)

    SvarSlet
  11. Super god ide, som jeg med det samme har gemt i arkivet til vi skal bruge det :)

    SvarSlet
  12. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...