torsdag den 7. juni 2012

Man kan hurtigt få ønsker!

Hushandlen er i hus! Vi er simpelthen blevet husejere, og det er bare SÅ fedt :-) Og sjovt nok, så arbejder hjernen meget hurtigt i indretning, når først nye muligheder åbner sig.

Således har vi allerede to store ønsker til vores nye stue, og allerede til vores fødselsdag startede vi med at ønske os gavekort til henholdsvis Bolia og DesignerZoo - så hvem ved - måske ønskerne en dag kan opfyldes :-)

Vi er faldet for Mood skænken og bønnebordet her nedenunder. Jeg er vild med designet - og så må vi se hvilke farver vi ender med?





16 kommentarer:

  1. Tillykke med hushandlen, hvor er det dejligt for jer :-) Den skænk drømmer jeg også om, synes den er så smuk!

    SvarSlet
  2. De to ting er også på min ønskeliste, bordet Falder dog ikke i mandens smag så det er droppet:-( (ja sådan er det når man har en mand der blander sig temmelig meget i indretningen:-)

    SvarSlet
  3. Ja, hold nu op, nogle fede ting :)

    SvarSlet
  4. Tillykke med huset:-) Sikke nogle lækre møbler du har valgt, det er da bare lige et opkald til bank rådgiveren også få ham med på idéen, der skal da laves et "lille" økonomisk råderum til designer møbler, det må han da kunne forstå;-)
    Men jeres måde med gavekort i fødselsdagsgave er desværre nok det mest fornuftige, voksne og ansvarlige at gøre (øv, øv!!!)

    SvarSlet
  5. Tillykke tilde nybagte husejere. Det er jo helt fantastisk så hurtigt det er gået.

    SvarSlet
  6. Tillykke med huskøbet, jeg har jo fulgt med på sidelinjen her på bloggen, og var da også helt spændt på jeres vegne om, om det nu skulle lykkes:-) Jeres ønskemøbler er også liiige min smag!- så jeg vil ikke modargumentere...

    SvarSlet
  7. Tillykke med at handlen gik igennem!!!
    Det er spændende at skulle indrette et helt hus. Det ser ud til, at du er godt i gang. :)

    SvarSlet
  8. Hej Mette!
    STORT TILLYKKE med jeres nye hus! Sikke en spændende sidste tid I har haft, og dejligt det endelig er i orden! Nu er det bare om at nyde den fede følelse, og glæde jer over den nye, spændende tid I går i møde! Sikke mange fede projekter der ligger lige om hjørnet! Heja-heja! :)

    Glade hilsner fra Marthe

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med huskøbet, fedt!!
    Er (var!) også vild med Bolias udvalg. Vi har købt Mood spisebordet med mahogniben, men var virkelig, virkelig VIRKELIG uheldige! Første bordplade kom med skade, bestille ny, igen vente 3-4 uger, anden bordplade kom, samme sag, klage, bestille ny, vente 3-4 uger, 3. bordplade kom? Pinedød også skade på den! Da nægtede vi jo selvfølgelig at modtage, og flyttemænd fik den med igen, og sendte ret sur mail til kundeservice om at annullere købet. Efter et døgns tid sunden sig, kom vi frem til at foreslå, at vi kunne beholde bordplade 1. som trods alt "kun" har skade på undersiden, hvis de refunderede 50% af prisen. Det blev accepteret. Men ret dårlig oplevelse, og så skuffende, for der var MANGE af deres ting som jeg gerne så i min stue. :(

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med huset! Det bliver da bare SÅ fedt for Jer!
    Og ja, bønnebordene står også på min ønskeliste - men jeg kan simpelthen ikke beslutte hvilke farver jeg skal gå for, så det er aldrig blevet til mere..
    Glæder mig til at se hvad I vælger..

    SvarSlet
  11. TILLYKKE!!! Hvor er det skønt - glæder mig til at besøge jer i det nye hjem. Er sikker på i nok skal få det fyldt med en masse fede ting.

    SvarSlet
  12. Tillykke!
    Fed fed skænk! Den ville jeg også gerne eje.
    Bønnebordene har vi to af, og vi er rigtig glade for dem!
    Jeg glæder mig til at se huset og følge med i indretningen =)
    Rikke

    SvarSlet
  13. Tillykke med hushandlen.
    Nu bliver der rigtig plads til at ønske både det der er nødvendigt, og det man næsen ikke kan leve uden.

    SvarSlet
  14. Stort tillykke med huset - glæder mig til at se billeder.
    Og smukke ting - især skænken er jeg helt vild med.

    SvarSlet
  15. Stort tillykke, det bliver da skønt med hus og have :-) glæder mig til at følge indretningen, din smag ligner min så glæder mig til at blive inspireret :-)

    SvarSlet
  16. Endnu engang tillykke med huset og mon ikke møblerne ender i nogle friske, fede farver? :O)

    Sommer smil med regn på fra Tulle Momsemor

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...