torsdag den 21. juni 2012

Little Pieces - også Karen!

Jeg har set flere indlæg rundt omkring i Blogland med det nye børnetøjsmærke Little Pieces fra Bestseller. Det har taget mig med storm, og da deres webshop åbnede op for udsalg, ja, så var jeg svag! Og det gik hurtigt derinde, men for ca. 175 kr. fik jeg en skøn A-kjole i harlekin tern, et par matchende gule leggins og en mintgrøn T-Shirt med drager..... Er det ikke bare fint?

På forunderlig vis rammer de altså Blogland-stilen ret godt? Mon designeren selv er blogger? Og selv om Karen ikke er tre endnu, så kan hun næsten passe det, så jeg håber, at det kan tages i brug i sensommeren :-)

Du kan jo hoppe ind og se, om der er mere tilbage? Shoppen finder du her.





6 kommentarer:

  1. Det ser rigtig lækkert ud og du har ret - det er lige blogland stil :-)

    SvarSlet
  2. Fine sager. Tak for tippet : )

    SvarSlet
  3. Jo, det er superfint og super Blogland-agtigt! *suk* hvor ville jeg dog ønske at jeg havde en slat SU tilovers, for 175kr for tre stykker tøj er bestemt ikke dyrt! Tak for info, jeg må holde øje med hvad de har tilbage efter den første ;)

    SvarSlet
  4. Fine ting, hun har fået hende Karen:-) Knus Heidi

    SvarSlet
  5. Super lækkert tøj. Jeg ser frem til at se Little pieces kollektion til efteråret, mon ikke der kommer lidt hjem i pigernes tøjskabe

    SvarSlet
  6. Det var godt nok billigt!
    Tillykke med det flotte køb i super lækre farver :O)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...