søndag den 3. juni 2012

En helt igennem fantastisk dag!

Det var, hvad det var igår! Selvom vejret ikke var til den planlagte grillfest i gården, endte det med en super fest i lejligheden, hvor vi var 18 mennesker samlet i det lille hybel til god mad og festivitas. Det endte med at blive sent, og dagen i dag har været lidt stille :-)

Vi fik fantastiske gaver og vores tilsammen 76 år blev fejret på bedste vis! De 5 børn, der var med, var eksemplariske og hyggede sig med hinanden og præsterede også alle 5 at blive puttet OG falde i søvn, så der også var voksentid - herligt.

I skal se gaverne, som bærer præg af forestående flytning i hus. Vi glæder os så meget, og de modtagne pengegaver og gavekort er allerede brugt i tankerne. Derudover var der god vin, smukke blomster, et par lækre tørklæder til mig og endnu et mumikrus til samlingen. Eller faktisk to - for både Tamra og min egen lille Karen havde betænkt mig med det fine krus med Mumimor, der plukker ribs :-)









4 kommentarer:

  1. det ligner da nogle dejlige gaver :)

    hvor kikker I på hus ? i landet ... jeg er bare nysgerrig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle - Ja, dejlige gaver :-)

      Vi har købt hus i Brønshøj - så lige rundt om hjørne, fra hvor vi bor nu!

      Kh. Mette

      Slet
    2. tillykke med huset og jeg glæder mig til at se billeder af det :)

      Slet
  2. Skønt at dagen blev god, tros vejret. Jeg havde ellers bestilt solskin :O)

    Sommer Smil fra Tulle Momsemor

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...