fredag den 15. juni 2012

Shopping til mor her....

Jeg havde en fest igår aftes, hvor jeg var inviteret til presale i Companys! Jeg shopper aldrig - det er der simpelthen ikke tid til, så når muligheden for shopping om aftenen byder sig - så er jeg der, som en mis!

Da Karen var puttet, hoppede jeg på bussen - og 2 timer senere vendte jeg hjem med en posefuld lækkerier. 50 % og et gavekort fra jul er en rigtig god kombination :-)

Jeg har hygget mig lidt med at prøve at tage billeder af mig selv, så her kan I se lidt af det, jeg kom hjem med. En ultra tynd cardigan, der allerede er en favorit - sand/pudderfarvet med lavendelfarvede prikker, en lækker luftig skjorte uden ærmer og et par trekvartlange jeans i en mørk sand. Og så fandt jeg lige mine aller bedste sko frem, som er blevet limet utallige gange - men jeg nægter at smide dem ud! Synes de er så fine med deres små bling detaljer og de skønne blomster!

Så jeg er klar til en sommerdag! Solen skinner fra en skyfri himmel, men de lover vist godt nok dårligt vejr senere.... men hey - det er fredag, og weekenden lurer lige om hjørnet!




7 kommentarer:

  1. Lækre klude ;o) Ja vi stakkels forsømte mødre! Jeg tror også snart at jeg må tage mig tid til en shoppingrunde, måske som du en aften når børnene er lagt i seng.

    SvarSlet
  2. Hvor godt med lidt tid til dig selv!
    Hav en rigtig festlig fredag. :-)

    SvarSlet
  3. Halløj smækre! Den cardigan var også røget direkte ind på en førsteplads hos mig - heldige heldige dig. Nyd weekenden :-)

    SvarSlet
  4. Dejligtmed lidt selvforkælelse... Det skal jeg også nyde i morgen i Kbh med en veninde:)
    God weekend
    Knus Mia

    SvarSlet
  5. Super fede ting og de sko der er SÅÅÅÅÅ flotte;)
    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Flot, flot!
    Kender godt det med skoene, men så længe vi kan lime dem, går det - ikke? :O)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...