søndag den 17. juni 2012

Lækker slik...

Ja, det ligner det ikke? Jeg var på opdagelse på etsy for ikke så længe siden, og der faldt jeg over disse skønne farvede sutteholdere til mine suttesnore. Jeg har hidtil kun haft dem i den gennemsigtige og farveløse version, men disse her gør det da lidt sjovere? De er beregnet til at sætte i mine sutteholdere, sådan at de også fungerer til MAM og MAM-lignende sutter uden ring.... Fantastisk med nye dimser!

Dimserne er fundet her - men desværre er sælger på ferie lige pt.






13 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja det er ikke så tosset at have lidt at vælge imellem :-)

      Slet
  2. De er lige til at spise..jeg har også kun kunnet finde dem uden farve.
    Tak for sengetøjet, som kom i går...fandt det bare først i dag, da posten havde "glemt" at lægge en seddel.

    Kh Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt at det kom godt frem! Og ja - lækkert med nogen i farver!

      Slet
  3. LÆkre farver!! HVad tager du egentlig for de fine suttesnore!?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lise

      Mine suttesnore koster 119 kr. - og du bestemmer selv farver og stof selvfølgelig :-)

      Kh. Mette

      Slet
  4. Gud hvor er de smarte!
    Det er nogle helt nye dimser for mig (man lærer noget nyt hver dag) :D
    Virker de kun til sutter uden ring eller hvordan?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - sjovt med nye dimser ikke? Ja, de er lavet til sutter uden ring :-)

      Slet
  5. Utrolig hvad de finder på, men meget funktionelt og smarte farver :O)

    SvarSlet
  6. hejsa følger holderne med til dine suttesnore eller kan man købe dem med og har du rabat ved køb af flere snore? kh marie :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie

      Ja, der følger sådan en med, hvis man vil have det :-) Rabat på to snore kan du også få - prisen er 200 kr. for 2 stk. Send en mail, hvis det har interesse - mettekirkeskovjensen@gmail.com.

      Kh. Mette

      Slet
  7. Nu har jeg søgt og søgt og søge og jeg kan simpelthen ikke finde sådan nogle smarte silikonedimser. Har de et specielt navn? :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...