fredag den 29. juni 2012

Så meget fyldte Kirkesjov!

I guder hvor har jeg været underholdt! Og motiveret! Jeg er simpelthen så glad for alle jeres søde og sjove kommentarer på indlægget fra igår! Og ikke mindst gav det mig virkelig blod på tanden til at få det hele pakket igår aftes, så jeg kunne finde en vinder!

Og hvor mange poser fyldte det så? Svaret er 12 ½ pose! Umiddelbart kan jeg ikke se, at nogen har ramt dette svar, men hende her skrev således:

"Jeg gætter på 12 poser plus en pose fra Føtex :-) puha god fornøjelse, det blir da noget af et arbejde!"

Det er det nærmeste vi kommer 12 ½ - og så er det da også et sjovt gæt!? Nu må jeg indrømme, at jeg ikke har haft rigtig god tid, til at kigge alle kommentarene (102!) super grundigt igennem - men det vil jeg gøre. Og skulle der være flere om budet, så får alle med rigtigt svar en stofpakke :-)

Og jeg havde fået strenge ordrer om ikke at fylde dem mere end til kanten! :-)

Og Monsterscircus - send mig en mail på mettekirkeskovjensen@gmail.com

Og til sidst beviset - om end i et noget uoverskueligt kaos!






6 kommentarer:

  1. Øv -a' tabt'! ;-) Jeg var ellers tæt på, med de 11 poser med top! Du skrev ikke noget om at de kun måtte fyldes til kanten - så havde jeg også gættet på 12 1/2! ;-) hahaha.

    SvarSlet
  2. Øv var ellers så tæt på med mit gæt på 13 poser ;)
    Havde du ikke solgt så meget ud, så havde jeg måske ramt rigtigt ;)

    SvarSlet
  3. Godt klaret at få pakket det hele ned. Ved flytning er kaos en del af processen. Mens man bor i papkasser bliver man overrasket over hvor mange "multi funktions værktøjer" der findes... God arbejdslyst...

    SvarSlet
  4. Godt gået! Det er altid godt med motivation til at pakke ned.

    SvarSlet
  5. Mmmmm! Dyrebart flytterod :-)

    SvarSlet
  6. Hold da op - tillykke til vinderen ;O)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...