mandag den 4. juni 2012

Min bryllupsdag og en vinder af Moshi-Goodies!

Så blev det min bryllupsdag! For et år siden var festen godt i gang - og da jeg gik mod kirken, så det sådan her ud :-) Og vi sagde ja til hinanden - og nu er der, som I ved, hus og have på vej :-) Dejlig dag ....





Og dermed blev det tid til at trække vinderen af de små herlige Moshi-goodies :-) Jeg har brugt random.org, som trak nr. 29. Vinderen er derfor Trine som skrev: "Jeg (eller rettere mine børn :-) vil da gerne vinde denne give away :-)"  Jeg sender dig en mail :-) Jeg håber, at de små sager bringer lykke.





12 kommentarer:

  1. Tillykke til jer begge med bryllupsdagen:-)

    Knus

    SvarSlet
  2. Tillykke med bryllupsdagen, du ser smuk ud!

    SvarSlet
  3. Tillykke med bryllupsdagen - dejlige billeder.

    SvarSlet
  4. Tillykke tillykke, skønne billeder. Tænk at det allerede er et år siden :D
    Jeg skal da lige lure på jeres nye bolig... det lyder spændende!

    SvarSlet
  5. Så smuk du er!
    Jeg husker tydeligt billedet med dig i kjolen og blomsterkransen.

    SvarSlet
  6. Sikke nogle dejlige billeder, hvor er du smuk! Og stort tillykke med bryllupsdagen :-)

    Kh Pernille

    SvarSlet
  7. Åhh så smukt. Tillykke.

    SvarSlet
  8. Tillykke med et-års bryllupsdagen- er det ikke noget med det hedder papir bryllup..... Hvor så du bare skøn ud. Knus Heidi

    SvarSlet
  9. Tillykke med bryllupsdagen

    SvarSlet
  10. Bryllupsdag? Synes dælme lige, I er blevet gift...
    Stort tillykke!

    SvarSlet
  11. NEEEEEJ - har JEG vundet :-) :-) :-) Det har jeg aldrig prøvet før, selvom jeg ihærdigt deltager i de mange fine give aways :-) Min adresse er på vej på mail til dig. Stort tillykke med bryllupsdagen.

    SvarSlet
  12. Tillykke med bryllupsdagen (forsinket) og hvor var du en smuk brud!

    Tillykke til vinderen (ØV!) :O)

    Sommer Smil fra Tulle Momsemor

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...