mandag den 28. november 2011

Uld tæt på kroppen!

Det sagde min mormor altid - men jeg har nu aldrig rigtig efterlevet hendes gode råd. Men da jeg fik muligheden for at klæde Karen i uld inderst med dette lækre uldundertøj fra Änglamark, så slog jeg til.

Det aflivede alle mine fordomme om, at sådan noget kradser. Det er super blødt og lækkert, så jeg vil glæde mig til at putte den lille i det, når hun kan passe det. Det er desværre lidt for stort endnu, men hvis bliver ved at skyde i vejret med den fart hun har på lige i øjeblikket, så kan det ikke vare længe, før hun kan gå vinteren i møde med uld tæt på kroppen :-)


5 kommentarer:

  1. Uld er heldigvis meget anderledes end vi måske husker det fra barn. I dag kan man få de lækreste uldprodukter, som kan være inderst inde uden at kadser. Jeg bruger det meget selv. Føtex har et godt "slogan" for deres Mads&Mette produkter... Uldsøvn, Uldmotorik og Uldhelbred.

    SvarSlet
  2. Jeg har altid brugt uldundertøj til mine piger. De er begge stadig vilde med det hvert efterår ønsker de sig nyt. :O)

    SvarSlet
  3. Det ser lækkert ud!

    Jeg stødte på den her filtkugleidé over på pinterest, og tænkte den måske kunne være noget for dig. Jeg synes i hverfald det er ret fint.
    http://www.pickles.no/wonderful-wreath/

    SvarSlet
  4. Hej Mette - jeg venter stadig på en miffy pakke fra dig... håber ikke den er blevet væk i posten?

    mvh stinne

    SvarSlet
  5. Mine piger har også altid uldundertøj på her i de kolde måneder. Men vi bor selvfølgelig også i Norge og de går i skovbørnehave og er ude hele dagen, så det er ligesom en nødvendighed med uld inderst ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...