mandag den 21. november 2011

Lys i den mørke tid

Jeg elsker stearinlys og har lidt en fettish for fyrfadsstager :-) Da jeg var så heldig at blive tilbudt tre af Holmegaards Cocoon stager, slog jeg til. De stod på ønskesedlen, så de kan nu streges - medmindre jeg finder ud af, at jeg må have flere farver :-)

Jeg valgte indigo, grøn og bloom. De matcher perfekt de andre Cocoon ting i hjemmet, hvor der allerede findes små og store skåle. Jeg synes formen er noget så smuk, og nu står de her i vindueskarmen sammen med mine tre tupilakker fra min tid i Grønland. Han er lidt crazy ham den store med en sæl stikkende ud af hovedet?

Er der noget mere hyggeligt end lys i den mørke tid? Det lugter nærmest lidt af jul :-)



6 kommentarer:

  1. Er helt vil med dine tupilakker. Specielt ham/hende den stor skøre!!!!!!

    SvarSlet
  2. De er bare fine - og passer jo nærmest til alt :)

    Karen

    SvarSlet
  3. Ja de er godt meget fine....super enkelte, lige i min stil...

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine :-) Måske de også skal på min ønskeseddel.

    SvarSlet
  5. Sikke heldig du er med fine gaver ;o) De er simpelthen også så fine og enkle :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...