mandag den 7. november 2011

Små blå fra Down Under

Så er det også lykkedes mig, at komme i besiddelse af noget australsk smølfestof. Helt vidunderligt med skønne motiver, glade smølfer, svampe og alt det, der hører til. Der er en smule til overs efter det har været rundt på "smølfemailinglisten" - så der er 3-4 stykker på ca. 55 x 70 cm. til salg for 125 kr. pr. stykke. Det er først til mølle på mailen - mettekirkeskovjensen@gmail.com. Skriv også gerne her i kommentarfeltet, så man kan se, om der er noget tilbage.




3 kommentarer:

  1. Det har jeg også fået anskaffet mig. Er så super fint, men sjovt at de har gjort smølferne så mørke:)

    SvarSlet
  2. hej Mette...

    jeg har et spørgsmål ... når du laver et indlæg på din blog så kommer det indlæg også frem på din facebook hvordan samkøre du dem ????

    håber du har tid til at hjælpe :)

    SvarSlet
  3. Mia - Ja, det er så fint :-) Jeg har ikke tænkt over at de er mørke - måske den hvide baggrund fremhæver dem mere end ellers?

    Helle - Det gør man ved at tilmelde sig NetworkedBlogs på FB - http://www.networkedblogs.com/news? - så sker det hele automatisk :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...