fredag den 18. november 2011

Mit første knaphul

Efter en af de dage, hvor man inden den er begyndt håber at den er slut, skal I lige se mit første knaphul. Det sidder på en forklædekjole til en lille pige, der fylder 1 år på mandag.

Og angående dagen idag - ja, så handler det om møde i Bruxelles med vækkeur kl. 4 og hjemme igen kl. 19. Det kunne have været værre, for den slutter med rødvin og drinks hos gode venner!

Billederne er på en eller anden måde helt tossede, i forhold til hvad vej de vender!










- Posted using BlogPress from my iPad

11 kommentarer:

  1. Sikke en fin kjole - er vild med stoffet. Sov godt, når din dag engang slutter :o)

    SvarSlet
  2. Det er nu et flot første knaphul! Mit første så vist lidt anderledes (værre) ud.
    Kjolen er yndig!

    SvarSlet
  3. Ej hvor er den fin den forklædekjole :)
    Synes da det knaphul ser super fin ud så thumbs up :)

    SvarSlet
  4. Et perfekt knapphull, skulle ikke tro det var ditt første. Mitt første knapphull så ganske tragisk ut i forhold.

    Ønsker deg og dine en strålende flott helg, klem.

    SvarSlet
  5. Skøn kjole, og flot knaphul! Jeg synes det er så svært at lave.

    SvarSlet
  6. Hvor er den fin - og sejt knaphul! Det MÅ jeg da også kunne lære.... en dag! :-D

    SvarSlet
  7. Virkelig fin kjole - og det knap hul er du skisme sluppet godt fra!!

    SvarSlet
  8. Tillykke med dit første knaphul!

    SvarSlet
  9. ej hvor fint du fik det lavet! :) jeg glæder mig til jeg skal ud i og prøve det, men jeg er ikke så langt endnu. Var det meget svært efter at læse det i brugsanv. ?

    SvarSlet
  10. Kære alle

    Tusind tak for jeres søde kommentarer! Jeg skulle måske have vist et billede af prøvekluden, men da jeg ville tage et billede, var den røget ud :-(
    Men det skal jo siges, at min maskine gør det selv, så på den måde var det ikke svært. Og Marie - det kørte, da jeg først fandt ud af, hvad "knaphulsstangen" var for en fisk :-) Så spring du bare ud i det! Og endnu en gang tak for hjælpen med manual mm.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  11. Hej Mette
    Så har vi modtaget forklædet og det er så fint. tak for handlen .
    Mvh Heidi og Frida

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...