tirsdag den 22. november 2011

Nye puder

Jeg føler mig lidt ligesom Rasmus Klump. Men i stedet for at lave stakke af pandekager - ja, så laver jeg stakke af puder. De 25 jeg havde lavet til markedet blev solgt inden jeg havde set mig om, så stakken var mildest talt ikke eksisterende.... Det gør mig så glad og stolt, at I derude synes så godt om puderne :-) At stakken så ikke er så stor til markedet - det er sådan set lige meget. Jeg har fået lavet 12 nye de seneste dage, så nu er der lidt igen. Disse to skal I lige se - dem er jeg ekstra glad for! Der er ikke puder i endnu, da jeg ikke orkede at gå ned i bilen og hente puder igår aftes. Trods det dårlige aftenlys kan I nok fornemme dejlige klare farver og skønne børn?

I bilen tænker du nok? Jamen ser du - pga. vores knappe plads, så bruger vi pt. bilen som mit fjernlager - der er nemlig et voldsomt stort bagagerum :-)



6 kommentarer:

  1. Det er nogle dejlige puder du får lavet:-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  2. Ej de er smukke!!! Sælger du mon mere ud før marked??;)
    KH Anne

    SvarSlet
  3. Så fint ! Jeg vil mægtig gerne købe den med blå hjerter ;) Hvis du sælger ud før marked !

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  4. Frk. Regnbue - Tusind tak :-)

    Annchen - Ja, jeg sælger dem gerne - om det er nu eller på lørdag er vist hip som hap :-) Du kom først, så hvis du er interesseret i den ene eller den anden eller begge, så sig til :-)

    Mia - Som skrevet til Anne sælger jeg dem gerne. Hvis hun ikke er interesseret får du budet :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Dejligt at se børnene blive brugt! De er jo netop perfekte til puder. :)

    SvarSlet
  6. Hej Marianne - de er helt perfekte til formålet, så sig endelig til, hvis du kan undvære mere :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...