fredag den 11. november 2011

Lilla huse...

Der er i de seneste dage også blevet lavet tre lilla huse. Jeg er personligt vild med de lilla - og putter gerne gul og orange sammen med - det synes jeg er noget af det flotteste. Men bedøm selv? Der er kræset om motiverne og både fugle, elefanter, Graziela og Småfolk har fundet plads i husene. De er ikke limet endnu - bare hvis I synes noget ser ud til at sidde lidt mærkeligt :-) Og så er det igen dårligt lys - jeg håber at kunne få taget nogle billeder her i weekenden, så man lidt bedre kan fornemme farverne.



3 kommentarer:

  1. De er helt fantastiske de huse du laver! Jeg har lånt ideen :-)
    Skøn blog du har, du laver de fineste ting!

    SvarSlet
  2. Mette, de er SÅ flotte! Jeg er vild med farvekombinationerne. Særligt er jeg vild med den i midten...specielt hvis den lille mariehøne venstre hjørne blev til en elefant;o)

    Super weekend til dig!

    Kh LouiseH

    SvarSlet
  3. Det ser lækkert ud! :-) Lim du bare løs ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...