tirsdag den 29. november 2011

Nyt Zpaaghetti-projekt

.......... hvad mon det ender med?

7 kommentarer:

  1. Gode farver - jeg venter spændt på forsættelse!!

    SvarSlet
  2. Lækre farver i hvert fald..:) en måtte måske eller til tiden et juletræstæppe..;)?
    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Spændende, det må jeg altså prøve. Minder mig om et af min mors mange projekter som lærerstuderende. Tænk vi fik lov at hjælpe hende med at klippe t-shirts i stykker.

    SvarSlet
  4. Hmm, det kunne ligne de puder der var med på julemarked i Roskilde i weekenden? :-)

    SvarSlet
  5. hmmm. Fedt lavet. Er zpaghetti fra lokalområdet??

    SvarSlet
  6. En brødkurv? Sådan en er jeg nemlig igang med :-)

    SvarSlet
  7. Ja, jeg venter i spænding. Og tror snart jeg må lave mig "noget" i zpagetti - måske et gulvtæppe til Maries kommende værelse?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...