tirsdag den 1. november 2011

En rigtig sød tanke! - og Alice Øvig efterlyses?

Jeg bliver aldrig træt af små overraskelser i postkassen! I dag åbnede jeg en lille pakke indeholdene to helt fantastiske Miffy ting. En lille stofpose og en herlig nøglering. Pakken var fra Laila - bare fordi hun syntes, at jeg skulle have det! Tusind tusind tak Laila - du har jo ramt helt plet :-)

Derudover mangler jeg at høre fra Alice Øvig, som var en af vinderne i min K-Form Give Away! Kender du Alice - så giv hende et prej - og ellers så får hun lige et par dage til at melde sig, og ellers må vi finde en ny vinder :-)



4 kommentarer:

  1. Så fine Miffy ting - og ekstra koselig når man får noe slikt uventet.
    Fin tirsdag til deg :-)

    SvarSlet
  2. nej hvor sødt - og apropo mitty... jeg venter på svar fra dig

    SvarSlet
  3. Ja det er altså bare så hyggeligt med overraskelser i posten!

    Stinne - Jeg har svaret dig :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...