fredag den 4. november 2011

Bunkerne af hæklerier...

Der kommer virkelig mange ting ud af min taske for tiden. Alle hæklerierne fra de daglige busture har hobet sig op i form af nøgleringe, suttesnore og nøglesnore. Problemet er bare at ingen af dem har "tøj på". SÅ nu er projektet, at beklæde alle de skønne dimser med stof - og gerne inden julemarkedet! Hvorfor er man konstant bagud med sådan noget? I dag vil jeg lade være med at belemre jer med at billede af bunken... for den er virkelig uoverskuelig!

I går aftes tog jeg hul på projektet, og I får her en af de nøglesnore, jeg blev færdig med. Den er jeg særlig vild med - nok på grund af farverne, som bare er smukke og lidt forårslækre.


9 kommentarer:

  1. Hørt! Den er superlækker :-)
    /Liv

    SvarSlet
  2. De er virkelig flotte :o)
    Dejligt med udnyttelse i bussen ;o)

    SvarSlet
  3. Den er da vildt fin i farverne!
    Men jeg undrer mig.. Hvordan får du stoffet til at være så fint lige?? De suttesnore i samme stil, jeg har lavet, bliver altså slet ikke så pænt lige....;)
    KH Anne

    SvarSlet
  4. Sikke skøn den er - jeg er egentlig ikke så vild med nøglesnore, men den her er jeg da helt vild med!! Fantastiske farver!!
    God weekend :-)

    SvarSlet
  5. Lækre lækre farver!! Hvilket garn bruger du? Det ser bare rigtig lækkert ud. :)

    SvarSlet
  6. De ser rigtig fine ud. Altid fedt med god udnyttelse af tiden :)

    -karenbykaren

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...