onsdag den 2. november 2011

To vindere er fundet!!

Så har jeg fundet to vindere af en skøn børnebog og et gavekort til McDonalds :-) Random.org hjalp mig - og udtrak nr. 35 og nr. 60. Bag lod nr. 35 gemmer Mia sig og render med "Mor Muh får et sår". Bag nr. 65 gemmer Tanja sig. Jeg håber, at Tanja ser dette, da hun ikke har nogen profil på Blogger.Tanja render af med "Melvin i den vilde natur".

Stort til lykke til de to vindere - jeg håber, at I vil nyde en læsestund med jeres børn og bagefter invitere til et Happy Meal. Jeg er sikker på, at det nok skal bringe glæde?

4 kommentarer:

  1. Øv øv jeg var sikker denne gang - men tillykke til jer.

    SvarSlet
  2. Tanja!?! MIG:)??? Jeg hedder Tanja Mathiasen... håbe håbe... jan-mathiasen@stofanet.dk

    SvarSlet
  3. Yes, hvor fedt Mette. Det bliver Isak og Isabel glade for. KH Mia

    SvarSlet
  4. Hvor er I heldige - stort tillykke :o)

    Kh. Trine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...