onsdag den 16. november 2011

2 ledige pladser på søndag

Der er stadig to ledige pladser til min workshop på søndag kl. 10-13, hvor du kan lave dit eget sættekassehus. Så hvis du lige mangler den perfekte hjemmelavede julegave til en lille størrelse, så skriv til mig på mettekirkeskovjensen@gmail.com. Jeg maler huset for dig, og så kan du ellers boltre dig i min stofsamling og ellers være en del af en hyggelig formiddag med en masse kreative piger. Prisen er 225 kr.

Disse tre er netop blevet limet og kommer i butikken - der er gabende tomt på sættekassehylden, så det må jeg have gjort noget ved :-)


2 kommentarer:

  1. Ej det ville jeg ellers gerne. Vi får desværre gæster hele weekenden...

    SvarSlet
  2. Jeg sender dit link videre til et par stykker som evt. kunne være interesseret :)


    Hilsen

    Torben
    http://iphonereparationer.dk/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...