torsdag den 3. november 2011

Julen har sneget sig ind i butikken...

14 tøser kan hurtigt få skabt en julestemning, skulle jeg hilse og sige :-) Det bliver rigtig godt, når vi i weekenden får lavet julevindue og får de sidste juleting på plads. Så går det løs. Men jeg vil lige vise jer lidt af det, I kan forvente at se i DesignKartellet denne jul. Og det er da snart jul ikke? Jeg synes, at vintertiden har gjort sit til, at stemningen så småt begynder at indfinde sig.

Kirkesjov er ikke så meget juleting, men nok mest julegaver. Men som I har set tidligere, har vi lavet et lerophæng, som bliver vores bud på årets julepynt. Og det ser ud til, at det også kan sælges bedømt på de første to dage i butikken - det er jo bare super dejligt. De er blevet pakket pænt ind sammen med gavemærkerne, som I kan se. Jeg undskylder billedkvaliteten... men det er mørkt når man kommer hjem fra arbejde i denne tid.... :-)



Og så lidt af de andres julestads....

Gitte R.'s juleophæng - totalt fede på den kitschede vintage måde....

Retrojulestrømpe....

Lidt fra julehylden...

Pink Bambi fra Ella's hånd...

Anne og Gitte A.'s bud på adventskranse....

5 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre sager! Ja, nu må julen godt snart komme - hvis du spørger mig:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  2. Sikke nogle flotte ting - især lerophængene, hvad koster de?

    Mvh. Henriette

    SvarSlet
  3. Anna - Ja bring it on :-)

    Denandenende - Tak :-) Vores lerophæng koster 100 kr. for 5 stk.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Hej Mette :-)

    Har du modtaget mine mails? Vil bare lige sikre mig, at de er kommet frem :-)

    K.H June

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...